Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
No, mä en varmaan semmosen miehen kans seksiä harrastas. Jos ite en vois ehkäsyä käyttää, olisin sit mieluummin ilman seksiä, kuin että tulisin vahingossa raskaaksi ja joutuisin tekemään abortin. Se kai olisi ainoa vaihtoehto, jos mies ei lapsia haluais, päätyä aborttiin tai erota?
Meilläkään ei kortsu toimis, kummankaan mielestä siis, onneks voin ite käyttää muita systeemejä. Mutta jos en vois, niin sit pitäs vaan päättää, et lapsiluku on täynnä (tai tehdä vielä lapsi jos haluaa) ja sterilisaatio jommalle kummalle.
Mutta kuka siitä seksistä nauttii ees, jos pelko raskaaksi tulemisesta vaivaa kumpaakin aina kun pitäs NAUTTIA jostain??
no siinä ne vaihtoehdot olisi jos raskaaksi tulisin. niin ja kyllä seksi on hiipunut ihan olemattomiin, juuri sen takia koska pelkään, ja itseäni ei kiinnosta tippaakaan. ja sitähän mies ei ymmärrä. ei se pelko hänen nautinnostaan ole pois, on vaan tyytyväinen kun joskus saa. ja ei hän vissiin sitä "vahinkoa" pelkää koska automaattisesti abortti olisi ainoa vaihtoehto hänelle... ei vaan tajua että kuka sen joutuisi tekemään.
Vaikee tilanne.... Itse en ole mikään abortin vastustaja henkeen ja vereen, mutta ehkäisykeino se ei kyllä ole, ja se tarvitsisi miehesikin tajuta...
Oletko itse sitten miettinyt sterilisaatiota? Vaikka MUN mielestä on väärin parisuhteessa, jos SÄ joudut kaiken kokemaan ja tekemään, miehes ei suostu mihkään, mut seksiä pitää kyllä saada...
Tai sit pitää jättää varsinaiset yhdynnät pois, ja keskittyä muihin seksin muotoihin, sitähän nyt voi harrastaa vaikka millä tavalla...?