H
"heppuli"
Vieras
mä en puutu ku tohon kohtaa et miehellä pienet tulot..jää käteen 2500/kk :O mä oon oikeesti järkyttyny jos jonku mielest toi o pieni palkka...meillä mies saa käteen 1100 ja siit maksetaan kaikki
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kun tavattiin, mies oli juuri ostanut oman asunnon. Muutin siihen. Perheen kasvettua olin opiskelija eikä mun "tuloja" otettu huomioon miehen ottaessa lisää lainaa.
Ei ole avioehtoa meillä.
Säästörahat on myös miehen nimissä.
saako? eikös se ositus mene omaisuudesta joka on hankittu naimisissa olessa? lukuunottamatta perintö.
Ilman avioehtoa laskennallisesti puolitetaan KAIKKI omaisuus, paitsi perintö JOS TESTAMENTISSA se on jätetty avio-oikeuden ulkopuolelle tai lahjaksi saatu omaisuus JOS LAHJAKIRJASSA se on jätetty avio-oikeuden ulkopuolelle. Ei ole mitään väliä, milloin omaisuus on hankittu tai kenen nimiin.
Avioehtoja tai ositussopimuksia on sitten monenlaisia, yllä pääsääntö jos ei minkäänlaista avioehtoa.
Koulutukseen nähden kyllä on, ja siihen nähden mikä on hänen ammattikuntansa keskipalkka ym. Nousee kyllä aikojen myötä mutta on kuitenkin pieni palkka.