mitä mieltä meidän tuloista =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja =)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

=)

Vieras
luokitellaanko meidät vähä tuloisiksi vai keskituloisiksi

olemme 5 henkinen perhe

mieheni saa n. 1200-1500e käteen
minä kotihoidontuki n.500e + 3 lapsen lapsilisät

Meillä minä 330? + 490? ll ja mies vajaa 3000? käteen.
Meitä on 6 joista 2 teiniä... Meillä kuitenkin omat rahat, mies maksaa asumiset yms kulut ja mä käyn kaupasa kun on rahaa... Eli mulla piukkaa ja miehel ei... Mut en halua kerjätä häneltä rahaa, sillä kyl mäkin yli 1000? kuukaudessa saan...

kiitos =)

juu meilläkin noita pika vippejä,lainoja,lyhennyksiä ym liikaa ja nyt lokakuussa laskut tekevät 1500e =( mutta jotenkin selvittävä kun itsensä tähän jamaan laittanut

Me ollaan 6 henkinen perhe, sekä miehelläni että itselläni lähes samanlaiset tulot kuin ap:lla. Lisäksi lapsilisät neljästä lapsesta ja kahden lapsen elatustuet, eli ne valtion tuet. Pärjäämme, mutta välillä tiukempaa. Minuakin kiinnostaa mihin kastiin muiden mukaan kuulumme. Itse ajattelen, että kuuluisimme keskikastiin.

Alkuperäinen kirjoittaja =):
kiitos =)

juu meilläkin noita pika vippejä,lainoja,lyhennyksiä ym liikaa ja nyt lokakuussa laskut tekevät 1500e =( mutta jotenkin selvittävä kun itsensä tähän jamaan laittanut

oletko ajatellut että hakisit pankista lainaa ja maksaisit kaikki pikkulainat pois ja lyhentäisitte vain yhtä? tulee todellakin halvemmaksi maksaa 1 lainaa kuin monia ei lainoja :)

halusin vaan tietää luokitellaanko meidät ihan köyhiksi sillä siltä kyllä tuntuu. olen kyllä itsekkin ajatellut lähteväni töihin mutta nuorin 1v enkä raaski jättää. mutta pakko se on että selvitään =)

Alkuperäinen kirjoittaja viikari:
kiitos =)

oletko ajatellut että hakisit pankista lainaa ja maksaisit kaikki pikkulainat pois ja lyhentäisitte vain yhtä? tulee todellakin halvemmaksi maksaa 1 lainaa kuin monia ei lainoja :)

on käynyt mielessä ja siitä puhuttukin mutta siinäkin monta tekijää meillä ei takaajia ja kun nuo kaikki liittää samaan kasaan niin tulee kyllä ihan mukava summa =) helpompaa se kyllä on kun noissa tahtoo olla mukavat korot

Alkuperäinen kirjoittaja viikari:
kiitos =)

on käynyt mielessä ja siitä puhuttukin mutta siinäkin monta tekijää meillä ei takaajia ja kun nuo kaikki liittää samaan kasaan niin tulee kyllä ihan mukava summa =) helpompaa se kyllä on kun noissa tahtoo olla mukavat korot

Missä päin asutte? pankista me haimme lainaa olisimme saaneet ilman takaajiakin,mutta laitoimme takaajien tiedot kuitenkin :) meillä oli sama homma,paljon pikku laskuja ja pienet tulot,pankkilainan jälkeen jää nykyään "rutkasti" rahaa joka kuukausi ylimääräiseksi =)

Alkuperäinen kirjoittaja tolga:
hirmu suuria teidän kotihoidontuet. mä saan hurjat 288e ja sekös ketuttaa joskus... eli aina:)

Hirmu suuria? :D itselläni saman verran kuin sinulla + hoitolisää n.100e siihen..katseleppa nuita joidenkin tukia yli tonnia kuussa,sillä rahalla olisin kotona ja pitkään ;)

savossa =)
käytiin pankissa muilla asioilla ja siinä sit salamyhkäsesti kysyttiin et miten ois ku on laskuja näin paljon et jos ottas sellatten yhden lainan mut täti totes heti että takaajat tarvitaan eli näin nordeassa. tilit kyllä myös op:ssa no 5-6 vuoden päästä on maksettu kaikki =)

Alkuperäinen kirjoittaja :)):
hirmu suuria teidän kotihoidontuet. mä saan hurjat 288e ja sekös ketuttaa joskus... eli aina:)

Hirmu suuria? :D itselläni saman verran kuin sinulla + hoitolisää n.100e siihen..katseleppa nuita joidenkin tukia yli tonnia kuussa,sillä rahalla olisin kotona ja pitkään ;)

pöh, mä en saa ees hoitolisää.

miehelläsi sitten on isommat tulot kuin meidän äijällä =)

Tuota. heillä taitaa olla elätettäviä aimo liuta. Jaapa se summa lasten määrällä, niin huomaat, että itse saat enemmän rahaa yhtä varten.

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:

Tuota. heillä taitaa olla elätettäviä aimo liuta. Jaapa se summa lasten määrällä, niin huomaat, että itse saat enemmän rahaa yhtä varten.

johtuisiko myöskin siittä että ovat olleet työelämässä pitempään ;)
eli en usko lastenmäärän siihen vaikuttavan :)

miehelläsi sitten on isommat tulot kuin meidän äijällä =)

tulot numerollisesti ehkä jopa hyvätkin, mutta kun ottaa lukuun joka kk vuokran,laskut ja muut kuukausittaiset menot ni eipä ne enää kovin kummoisiltä näytä :( ja verottajakin vie mukavan siivun. tyhmää sekin:)

Yhteistyössä