P
päivi
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tolga:hirmu suuria teidän kotihoidontuet. mä saan hurjat 288e ja sekös ketuttaa joskus... eli aina![]()
mä saan 220e
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tolga:hirmu suuria teidän kotihoidontuet. mä saan hurjat 288e ja sekös ketuttaa joskus... eli aina![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päivi:Alkuperäinen kirjoittaja tolga:hirmu suuria teidän kotihoidontuet. mä saan hurjat 288e ja sekös ketuttaa joskus... eli aina![]()
mä saan 220e
Alkuperäinen kirjoittaja :)):Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:Alkuperäinen kirjoittaja :)):Alkuperäinen kirjoittaja tolga:hirmu suuria teidän kotihoidontuet. mä saan hurjat 288e ja sekös ketuttaa joskus... eli aina![]()
Hirmu suuria?itselläni saman verran kuin sinulla + hoitolisää n.100e siihen..katseleppa nuita joidenkin tukia yli tonnia kuussa,sillä rahalla olisin kotona ja pitkään
![]()
Tuota. heillä taitaa olla elätettäviä aimo liuta. Jaapa se summa lasten määrällä, niin huomaat, että itse saat enemmän rahaa yhtä varten.
johtuisiko myöskin siittä että ovat olleet työelämässä pitempään
eli en usko lastenmäärän siihen vaikuttavan![]()