M
mona
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Oho sorry virhe, tarkoitin et miehen tulot on 8000? eli ei suinkaan 18000? :-D
Noh ton uskon siinä ja siinä..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Oho sorry virhe, tarkoitin et miehen tulot on 8000? eli ei suinkaan 18000? :-D
Alkuperäinen kirjoittaja mona:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi ylipäätään kysyä jos ei saa vastata ettei olisi tyytyväinen?
Saahan niin sanoa. Mähän just sanoin et jos miehen tulot tippuis tähän samaan niin se olis elämän loppu, hänellä kun on yks nolla tuossa perässä vielä. Mieshän tosissaan ihmetteli et voiko näin huonoja palkkoja olla olemassa... ihan siksikin halusin täältä kysyä, että oonko mä nyt ihan idiootti kun tuolla rahalla töihin lähden, kun ei nyt rahan pulassakaan olla.
Siis sun mies tienaa 18 000?, juu uskotaaan..
Alkuperäinen kirjoittaja ploki:1800 euroa/kk on sinänsä huono palkka, mutta ei kai lähihoitajan koulutuksella yleensäkään tuon kummempaa saa. Siis siinä työssä varmaan ihan keskiverto palkka.
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja ploki:1800 euroa/kk on sinänsä huono palkka, mutta ei kai lähihoitajan koulutuksella yleensäkään tuon kummempaa saa. Siis siinä työssä varmaan ihan keskiverto palkka.
Niin mäkin ajattelisin.
Itselläni jos olisi 1800 niin pitäisin sitä hyvin matalana.
Alkuperäinen kirjoittaja huhuh:no,ei ole ihme että suomessa on paljon työttömiä kun luki ketjua koulutomat ei viitsi töihin lähtee alle 2000e palkalla :0
juu lähtisin töihin apeen palkalla heti nyt tianaan 200e vähemmän.
Alkuperäinen kirjoittaja Eeva:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja ploki:1800 euroa/kk on sinänsä huono palkka, mutta ei kai lähihoitajan koulutuksella yleensäkään tuon kummempaa saa. Siis siinä työssä varmaan ihan keskiverto palkka.
Niin mäkin ajattelisin.
Itselläni jos olisi 1800 niin pitäisin sitä hyvin matalana.
Mikäs sinä olet ammatiltasi?
Alkuperäinen kirjoittaja vivian:Ihan ookoo, peruspalkka, ei vähän eikä paljon, olisin tyytyväinen. Kyllä mä töihin tolla summalla lähtisin jos työtön olisin, oikeastaan lähtisin millä summalla vaan, kunhan sillä toimeentulee.
Omalla alallani on isommat palkat ja aika varmat työpaikat, joten itse tuskin joudun miettimään tuota. Mutta pointti oli että ok palkka ja työtön jos olisin niin ehdottomasti tarttuisin orteen.
Musta nykyisin ihmisillä on aika utopistisia käsityksiä millaista palkkaa "pitää" saada, jotta perseensä jaksaa kotisohvaltaan nostaa!! Itse jos olisin työtön niin OIKEESTI TEKISIN mitä vaan paskaduunia, kunhan tekisin jotain enkä makaisi kotona laakereillani ja vinkuisi sossusta rahaa...! JA oon kyllä noita paskaduunejakin tehnyt. Ehkä johtuu siitä että löytyy jonkunlaista ylpeyttä ja itsekunnioitusta, halua pärjätä "omillaan".
Alkuperäinen kirjoittaja kokko:Alkuperäinen kirjoittaja vivian:Ihan ookoo, peruspalkka, ei vähän eikä paljon, olisin tyytyväinen. Kyllä mä töihin tolla summalla lähtisin jos työtön olisin, oikeastaan lähtisin millä summalla vaan, kunhan sillä toimeentulee.
Omalla alallani on isommat palkat ja aika varmat työpaikat, joten itse tuskin joudun miettimään tuota. Mutta pointti oli että ok palkka ja työtön jos olisin niin ehdottomasti tarttuisin orteen.
Musta nykyisin ihmisillä on aika utopistisia käsityksiä millaista palkkaa "pitää" saada, jotta perseensä jaksaa kotisohvaltaan nostaa!! Itse jos olisin työtön niin OIKEESTI TEKISIN mitä vaan paskaduunia, kunhan tekisin jotain enkä makaisi kotona laakereillani ja vinkuisi sossusta rahaa...! JA oon kyllä noita paskaduunejakin tehnyt. Ehkä johtuu siitä että löytyy jonkunlaista ylpeyttä ja itsekunnioitusta, halua pärjätä "omillaan".
"Musta nykyisin ihmisillä on aika utopistisia käsityksiä millaista palkkaa "pitää" saada, jotta perseensä jaksaa kotisohvaltaan nostaa!! "
Just näin! 2500 keskiarvopalkasta on tullut joku hokema, vaikka se keskiarvo on vääristynyt ylöspäin muutamien sikahyvää palkkaa ansaitsevien takia. Sitä paitsi keskiarvossa on mukana kaikki palkansaajat parikymppisestä kuusikymppiseen. Pitkän kokemuksen omaavat saavat parempaa palkkaa.
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:En minäkään ymmärrä mitä ihmiset eivät olisi tyytyväisiä tuohon palkkaan. Miksi sitä kallisarvoista peppua ei liikauttaisi tuohon hintaan mihinkään? Totuus on, että tuon keskivertoa parempi palkka mitä suomalaiset saavat. Keskivertopalkkaan kun on laskettu johtajien tms. palkat mukaan niin toki siitä keskiverrosta saa paremman tuloksen.
Jos olisin työtön, niin silloin tekisin mieluummin hommia tuolla rahalla. Toivottavasti tuota tilannetta ei vain tule eteen. Jos nyt jäisin jostain syystä työttömäksi, saisin kuitenkin enemmän ansiosidonnaista kuin tuon eli ihan heti en työttömänäkään tuohon lähtis....![]()
Peesi ja mulla on sentäs lapsikin,niin kyllä mulle sais olla iso porkkana et lähtisin töihin nyt.
Alkuperäinen kirjoittaja anika harmaana:Teillä on siis palkka tällä hetkellä vähintään 5000 euroa.
Varmasti ymmärrätte, että saatte hyvää palkkaa ja että suurin osa suomalaisista ei tule koskaan saamaan vastaavia palkkoja.
Minusta näissä palkkakeskusteluissa olisi tärkeää säilyttää joku objektiivisuus. Pitäisi tarkastella kokonaisuutta, eikä vain omaa tilannettaan. Varmasti 5000 euroa hankkivan näkökulmasta 1800 euroa tuntuu pieneltä palkalta, mutta koko työväestön näkökulmasta kyseessä on varsin kohtuullinen palkka.
Mielestäni tällaiset keskustelut eivät johda mihinkään tai auta ketään, jos jokainen pysyy omien, ahtaiden näkemystensä sisällä, eikä yritäkään ajatella asiaa mistään muusta vinkkelistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja anika harmaana:Teillä on siis palkka tällä hetkellä vähintään 5000 euroa.
Varmasti ymmärrätte, että saatte hyvää palkkaa ja että suurin osa suomalaisista ei tule koskaan saamaan vastaavia palkkoja.
Minusta näissä palkkakeskusteluissa olisi tärkeää säilyttää joku objektiivisuus. Pitäisi tarkastella kokonaisuutta, eikä vain omaa tilannettaan. Varmasti 5000 euroa hankkivan näkökulmasta 1800 euroa tuntuu pieneltä palkalta, mutta koko työväestön näkökulmasta kyseessä on varsin kohtuullinen palkka.
Mielestäni tällaiset keskustelut eivät johda mihinkään tai auta ketään, jos jokainen pysyy omien, ahtaiden näkemystensä sisällä, eikä yritäkään ajatella asiaa mistään muusta vinkkelistä.
Saanen kysyä, mistä lasket, et palkka ois vähintään 5000??
Ap. kysyi mielipidettä palkasta ja kerroin, etten itse sillä rahalla töitä tekisi. Onko siinä jotain pahaa? Jos ei halua kuulla mielipiteitä, niin silloin niitä ei kannata kysyäkään.