N
Non compos mentis
Vieras
Jotenkin minusta kiittämätöntä puhetta tommonen. Tuskin ketään pakotetaan syömään keittoa, olkaa sitten ilman ruokaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En tiedä johtuuko se horoskoopista, veriryhmästä, geneettisistä ominaisuuksista vai ympäristömyrkyistä, mutta esim. itse en voi syödä suuria määriä proteiinia. Ruoansulatus ei kykene sitä käyttämään hyväkseen ja voin pahoin.
Jotenkin minusta kiittämätöntä puhetta tommonen. Tuskin ketään pakotetaan syömään keittoa, olkaa sitten ilman ruokaa.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23946369:Ehkä et vaan osaa?
Meillä tehään kyllä keittoruokia silloinkin kun ei ole rahat tiukilla,meillä kun molemmat pitää myös keitoista muiden ruokien ohella.Luulen, että keitto on sellanen ekonominen ratkaisu kun rahat on tiukilla...ja mitä siihen nälän lähtemiseen tulee, niin voihan keitossa olla lihaa, papuja ja sen sellaista mikä pitää nälän loitolla. Kun taas laihduttaja saa avun keitosta siihen, ettei söisi niin ronskisti, kun siinä on sitä nestettäkin mukana. Tosin mies vetää keiton lautaselleen aina niin, että liruttaa liemen pois koska se ei vie näläkää...:xmas:
Meillä tehään kyllä keittoruokia silloinkin kun ei ole rahat tiukilla,meillä kun molemmat pitää myös keitoista muiden ruokien ohella.![]()
Kehtaako tiedustella, minkä ihmeen takia? Kuulostaa samantyyppiseltä projektilta kuin Super Size Me.Alkuperäinen kirjoittaja suurenmoinenelämä;23946891:Söin kuukauden verran pelkkää makkarakeittoa (= perunaa ja lenkkimakkaraa, vesiliemi kasvisliemikuutiolla) ja hyvin lähti nälkä.. kahdella lautasellisella viimeistään![]()
Toki keitolla voi lähteä nälkä, mutta kovin kauaa se ei pysy poissa.
Ei kyllä todellakaan pidä keitto nälkää. :O
Oon kuullut saman väitteen tosi usein, mutta omakohtaisten kokemusten perusteella voin väittää toista. Pitääkö teillä muka keitto nälkää?