Mitä iloa sisarista on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kuopus"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kuopus"

Vieras
Itselläni on 2 sisarta. Toinen minua 13v vanhempi ja toinen 12v vanhempi. Yhteyttä he eivät halua pitää ikinä. No tämän 13v vanhemman näin viimeksi 4v sitten ja olemme facebook kavereita. Tämä 12v vanhempi hänet näin viimeksi 21v sitten emmekä ole facebook kavereita. Mitään riitaa meillä ei ole en ole käyttäytynyt huonosti tms.

No mun kuopus sanoi, että jos saisi valita haluaisi hän olla ainoa.
Kun kysyin mikä olisi seuraavaksi paras vaihtoehto, niin sanoi että haluaisi kuin nyt on, että on sisko (on itsekin tyttö siis). Ei kuulemma tiennyt haluaisiko olla se pikkusisko vai isosisko koska molemmissa on puolensa, kuulemma.

En halua kauhistella enkä moittia, hän on vielä lapsi ja suorapuheinen, ja mustasukkaisuuttakin on. Haluaisi siis saada kaiken ajan ja huomion ja tavarat.

esikoinen pitää enemmän kuopuksesta, kuin kuopus esikoisesta.
Vaikea tietää mitä voisi tehdä jotta kuopus rakastaisi siskoaan.

mulla ei ole sisaruksia enkä ole koskaan kaivannutkaan.
omia lapsia on monta, onhan noilla seuraa toisistaan kun ikäerot on pieniä mutta eivät ne kaikki toisistaan tykkää tai toistensa seurassa viihdy kovin hyvin.
mun omaa itsekkyyttä tehdä monta lasta kun olen halunnut. en mä niitä siksi ole tehnyt että niistä iloa olis toisilleen, jos sattuu olemaan niin se on vaan bonusta.

[QUOTE="vieras";26311879]mulla ei ole sisaruksia enkä ole koskaan kaivannutkaan.
omia lapsia on monta, onhan noilla seuraa toisistaan kun ikäerot on pieniä mutta eivät ne kaikki toisistaan tykkää tai toistensa seurassa viihdy kovin hyvin.
mun omaa itsekkyyttä tehdä monta lasta kun olen halunnut. en mä niitä siksi ole tehnyt että niistä iloa olis toisilleen, jos sattuu olemaan niin se on vaan bonusta.[/QUOTE]

Itse taas ajattelin että ovat toisilleen turva
Ehkä se ei kuitenkaan toimi niin, vaikka miten yrittää puhua heistä hyvää toinen toisilleen, ei vaikka päällään seisoisi.

Jos kemiat eivät kohtaa niin eivät kohtaa.

Mulla 15,7 ja 5 vuotta vanhemmat sisarukset. Nuorimman ja vanhimman kanssa ollaan paljon tekemisissä; käyn jopa tosi usein kylässäkin. Ihanaa, että on sisarukset. Keskimmäisen siskon kanssa en olekkaan sitten juuri tekemisissä; en halua olla.

No on niistä monelle paljon iloa, ainakin minulle. Minulta löytyy sisko ja veli, enimmillään ikäeroa meidän välillä on 5 vuotta ja edelleen aikuisina pidetään ihan hyvin yhteyttä ja nähdään toisiamme. Lapsinakin meillä oli mukavaa vaikka välillä riideltiin. Olen tosi iloinen että minulla on sisaruksia enkä ole koskaan halunnut olla ainut lapsi. Itsellenikin on nyt piakkoin syntymässä kolmas lapsi ja siskollakin on jo kolme eli samaa mallia ollaan sitten itsekin noudatettu.

Yhteistyössä