Mitä hittoa teen työnhakuinfossa?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei kohta enää työtön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei kohta enää työtön

Vieras
Ilmoittauduin työnhakijaksi kuun alussa ja laittoi mulle ajan infoon nyt tulevalle keskiviikolle..Noh,viime viikolla kävin jo työhaastattelussa,jossa tarjottiin osa-aikatyötä ja tällä viikolla olen menossa oppisopimustapaamiseen toiselle alalle..Hitto,pitääkö mun silti mahduttaa itseni vielä sinne infoonkin,vaikka tässä on jo monta rautaa tulessa..?!Ihan kuin muutenkaan kolmen pienen äidillä(jotka vielä kotona)olisi tässä aikaa juosta infoissa..

no miks ilmottauduit jos ei kerta aika riitä..kun on ilmottautunu joutuu kuiteski jotain kursseja tms.käymään,mites sit aika riittää..ja eihän tuo kestä edes kauaa. ja itsehän olet nuo toiset haastattelut sopinu,oisit miettiny

Kyllä se kuulemma on,että saa sen työmarkkinatuen..Näin sanoi virkailija.Olen siis hakenut kahdelle viikolle työmarkkinatukea,mutta ilmeisesti työnhakuni päättyy,kun töitä näyttäisi olevan tulossa,kun saisi vain selvyyttä että mihin suuntaan..

Alkuperäinen kirjoittaja dgsdestsg:
no miks ilmottauduit jos ei kerta aika riitä..kun on ilmottautunu joutuu kuiteski jotain kursseja tms.käymään,mites sit aika riittää..ja eihän tuo kestä edes kauaa. ja itsehän olet nuo toiset haastattelut sopinu,oisit miettiny

Ilmoittauduin sen takia,koska oli keskustelun alla tämä oppisopparipaikka ja siihen tarvitaan se palkkatuki,näin neuvoivat työkkäristä.

Jotenkin vaan tuntuu "tyhmältä"nyt tässä tilanteessa mennä siine infoon,kun haastattelussakin olen jo käynyt..