E
ei kohta enää työtön
Vieras
Ilmoittauduin työnhakijaksi kuun alussa ja laittoi mulle ajan infoon nyt tulevalle keskiviikolle..Noh,viime viikolla kävin jo työhaastattelussa,jossa tarjottiin osa-aikatyötä ja tällä viikolla olen menossa oppisopimustapaamiseen toiselle alalle..Hitto,pitääkö mun silti mahduttaa itseni vielä sinne infoonkin,vaikka tässä on jo monta rautaa tulessa..?!Ihan kuin muutenkaan kolmen pienen äidillä(jotka vielä kotona)olisi tässä aikaa juosta infoissa..