mitä eroa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tyhmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tyhmä

Vieras
eli jos vuokrasopimuksessa on vain minun nimi mutta mies asuu silti kanssani ja sitten sillä että vuokrasopimuksessa on kummankin nimi?
Jos vuokrasopimuksessa on vain minun nimi niin pitäähän miehenkin nimi jossain mainita asumistukea varten...?
 
Ei tarvi vuokrasopimuksessa olla asumistukea varten! Ainoastaa talokirjanotteessa. Ja sen saat ku tekee muuttoilmoituksen maistraattiin ja isännöitsijälle. Ainoastaa jos vuokrat jää maksamatta niin sä olet ainoa kuka on virallisesti vastuussa!
 

Yhteistyössä