T
Tyhmä
Vieras
eli jos vuokrasopimuksessa on vain minun nimi mutta mies asuu silti kanssani ja sitten sillä että vuokrasopimuksessa on kummankin nimi?
Jos vuokrasopimuksessa on vain minun nimi niin pitäähän miehenkin nimi jossain mainita asumistukea varten...?
Jos vuokrasopimuksessa on vain minun nimi niin pitäähän miehenkin nimi jossain mainita asumistukea varten...?