P
Puttinen
Vieras
Olin elokuun vuokralla asunnossa A,josta muutin elokuun lopussa asuntoon B. Asumistuen sain vielä asuntoon A tänään.
Mies on vuokralainen asunnossa B (vain hänen nimi vuokrasopimuksessa),eli saako hän nyt syyskuulle asuntoon B asumistuen kun hakee? Ja tuleeko mulle asunnosta A takaisin perintä? (maksan samon tein jos näin).
On nyt vähän pallo hukassa kun eka muutto kyseessä.
Mies on vuokralainen asunnossa B (vain hänen nimi vuokrasopimuksessa),eli saako hän nyt syyskuulle asuntoon B asumistuen kun hakee? Ja tuleeko mulle asunnosta A takaisin perintä? (maksan samon tein jos näin).
On nyt vähän pallo hukassa kun eka muutto kyseessä.