V
"vieras"
Vieras
aion muuttaa lapsineni toiselle paikkakunnalle, opiskella vuodessa uuden ammatin, viedä kotihoidetun 3-vuotiaan vuoropäiväkotiin ja erota tästä miehestä, joka tuottaa mulle pahaa mieltä ja yrittää vähän väliä "heittää ulos", kohta on taas niin maailman paras mies..
Ja aion olla onnellinen
Lapseni eivät ole yhteisiä lapsiamme, jos joku sitä epäilee, en vielä "isältä lapsia" tms. Ensi viikolla kerron, kunhan mulla on nimi vuokrasopimuksessa ja koulu hyväksyy minut opiskelemaan. Jännittää.. Lapset joutuvat vaihtamaan koulua jne. mutta eivätköhän sopeudu.
Huh, kiitos kun sain kertoa tänne
Ja aion olla onnellinen
Huh, kiitos kun sain kertoa tänne