Aion muuttaa elämäni suuntaa täysin, en vain uskalla kertoa avomiehelleni vielä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
aion muuttaa lapsineni toiselle paikkakunnalle, opiskella vuodessa uuden ammatin, viedä kotihoidetun 3-vuotiaan vuoropäiväkotiin ja erota tästä miehestä, joka tuottaa mulle pahaa mieltä ja yrittää vähän väliä "heittää ulos", kohta on taas niin maailman paras mies..

Ja aion olla onnellinen :) Lapseni eivät ole yhteisiä lapsiamme, jos joku sitä epäilee, en vielä "isältä lapsia" tms. Ensi viikolla kerron, kunhan mulla on nimi vuokrasopimuksessa ja koulu hyväksyy minut opiskelemaan. Jännittää.. Lapset joutuvat vaihtamaan koulua jne. mutta eivätköhän sopeudu.

Huh, kiitos kun sain kertoa tänne :)
 
  • Tykkää
Reactions: MARMAx4 ja memmmeli
Oman elämän parantaminen kannattaa aina!
Päätökset ovat joskus vaikeita ja harkinta vie pitkään, mutta kun tapahtuu niin tapahtuu kerralla. Itse tunnet miehesi, tiedät miten kertoa ja milloin.
Hurraa uudelle uralle!
 
  • Tykkää
Reactions: Reesu<3
Kiitos teille kaikille :) On hyvä mieli, vaikka tiedän että vaikeita aikoja on edessä esim. muuttamisen suhteen, lasten kanssa pärjään kyllä! Huh, jännittää...
 

Yhteistyössä