S
"Sairaanhoitaja"
Vieras
Lisäksi, monissa sairaaloissa saa itse tehdä omat työvuorolistat. Toimii esim. Helsingissä Haartmanin sairaalassa vaikka onkin iso.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
LVI puolelle tai sitten juurikin sähkö tai kuljetus, siinäpä se, jos on tyttö ja aikoo siitä jatkaa amk niin sitten ruokapuoli ja restonomi. Jos haluaa yksityisyrittäjäksi niinparturi-kampaaja, palkkatyössä palkka todella surkea.
Onko jokin syy miksei tyttö voi opiskella lvi-, sähkö- tai kuljetusalaa ja poika ruokapuolelle tai parturi-kampaajaksi? Hanurista tommonen sukupuolijaottelu
no ei ainaskaan kuljetusta voi suositella mimmeille
ethän ole unohtanut majurin laskukaavaa?
En oo vissiin nähnytkään majurin laskukaavaa
En silti usko sen vaikuttavan ammatinvalintaan jos joku naiseläjä haluaa ratin taa työkseen
nainen+autoilu= katastrofi
Majuri puhuu muutenki niin paljon asiaa että miehellä on suupielet aina korvissa.
no mun mielestä pojille sopii kaikki perinteiset tekniikan alan koulutukset
Krut on oikea vanha kunnon sovinistisika. :kieh:
Jos lähihoitajuus on joku kutsuma-ammatti ja piintynyt unelma, niin siitä vaan, mutta musta se on parempi työ vähän vanhemmalle, uudelleen kouluttautuvalle ihmiselle, joka jo sisäistää sen, että se on rankka työ ja jonkun se on tehtävä.
Ja jos joku olisi tänne tullut vähättelemään, että lähihoitajat ei tee oikeeta työtä tms. niin täällä olisi tullut hyökkäys ja monta seikkaperäistä kertomusta yrjöstä, paskasta ja tonnin painavien ihmisten kääntelystä ja siitä, kuinka se on niin rankkaa ja saatte liian vähän palkkaa. Nyt kun joku sanoi sen, niin sitten hyökätään sitäkin vastaan.
Olen iloinen, että vanhemmat ei koskaan suositelleet minulle ammattikoulutusta. Olisin ollut ihan liian nuori ja tyhmä tekemään sellaisen päätöksen. Jos oma lapseni haluaisi, niin vaatisin kaksoistutkintoa, koska sitten ei ainakaan sulje ovia itseltään.