N
"nih"
Vieras
Esikoisesta huusin "ei se tule!!!" johon kätilö vakuutteli että ihan varmasti tulee. Toisesta huusin "kakka tulee!!!" ja niinhän se tuli......
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Keskimmäistä kun olin synnyttämässä, tuli huoneeseen lääkärin kanssa nuori kandipoika joka näytti siltä että olisi ollut mieluummin ihan missä muualla tahansa kuin siellä.Minä siinä sitten jalat telineillä valmiina ponnistamaan, aloin haastattelemaan poikaa tyyliin: Mikäs noin hiljaiseksi vetää? Eikö tunnu oikealta alalta? Etkö ennen naista ole nähnyt? Äääälä nyt ujostele, vauvaahan tässä vaan tehdään, ym.... :snotty: (muoks. ilokaasupöllyissäni)
Ekassa synnytyksessä olin yksin synnyttämässä ja kysyttiin otanko kätilö-opiskelijan kaveriksi. Otin. Kun kivut yltyi, opiskelija sanoi et tää on hänen eka synnytys ja vähän jännittää. Näytti raukka niin poloiselta ja hätää kärsivältä että sanoin sile hampaat irvessä supistusten lomassa kaikkea rauhoittavaa, kuten hyvin tää menee ja hienosti sujuu ja hengitä, muista hengittääSamalla rauhoitti itseäkin. Lopuksi oltiin käsi kädessä ja hoettiin yhtä aikaa, hyvin tää menee, muistetaan hengittää!! Oikeaa kätilöä nauratti meidän mantra..
![]()
Olen saanut kaikki lapseni ilman kivnlievitystä koska avautuminen tapahtuu todella nopeasti.
Kuopuksen synnytyksessä oli supistukset jo aika kipeitä ja teki mieli laulaa ukko nooaata helvetin lujaa ja korkeelta. Kätilö kävi huoneessa ja kysyi mieheltä että miksi istut siellä nurkassa? Mies siihen että meneppäs metri lähemmäs tota naista ja saat turpaas... Kätilö ihmeissään kysyy että tarvitsetko jotakin lääkettä ja mies siihen että kannattaa varmaan laittaa hanskat käteen, kun kolmas kerta alkaa tosta ukko nooasta niin sitte varmaa ponnistetaanJa niinhän siinä kävi.