V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:Poikaa pungertaessa kätilö sieltä jostain jalkojen välistä kannustaa "hyvä hyvä, vielä muutama työntö.. Pää on ulkona" Johon itse sitten totean fiksuna "VASTA!?!?"
Kätilö repes nauruun monesti lausahdukselleni.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja rouva huu:Minä sitä ilokaasua vetelin oikein kunnon siivuja (ne autto mulla ihan aikuisten oikeesti) ja äänihän siinä muuttui sitten sellaiseksi möreäksi. Siitä tuli ihan mieleen ne kaikki ohjelmat, joissa haastateltavan ääni on muutettu ja kasvot piilotettu jne. joten minähän tietysti aloin kätilölle haastaa möreällä äänelläni: "Se alkoi ihan harmittomasti, ilokaasua sain synnytyksessä, ja jäin saman tien, yhdestä laakista, koukkuun. Siitä mun piti sitten siirtyä koko ajan vahvempiin ja vahvempiin, mikään ei enää riittänyt..." Ja jatkoin ja jatkoin tätä ajatuksen juoksua kuulemma huostaanottoihin ja vaikka mihin... Mies oli kuulemma hävennyt silmät päästään
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:Alkuperäinen kirjoittaja rouva huu:Minä sitä ilokaasua vetelin oikein kunnon siivuja (ne autto mulla ihan aikuisten oikeesti) ja äänihän siinä muuttui sitten sellaiseksi möreäksi. Siitä tuli ihan mieleen ne kaikki ohjelmat, joissa haastateltavan ääni on muutettu ja kasvot piilotettu jne. joten minähän tietysti aloin kätilölle haastaa möreällä äänelläni: "Se alkoi ihan harmittomasti, ilokaasua sain synnytyksessä, ja jäin saman tien, yhdestä laakista, koukkuun. Siitä mun piti sitten siirtyä koko ajan vahvempiin ja vahvempiin, mikään ei enää riittänyt..." Ja jatkoin ja jatkoin tätä ajatuksen juoksua kuulemma huostaanottoihin ja vaikka mihin... Mies oli kuulemma hävennyt silmät päästään
![]()
nauraa käkättäny mä oon tähänkin asti, mutta tässä kohtaa repes ihan täydellisesti![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:Alkuperäinen kirjoittaja rouva huu:Minä sitä ilokaasua vetelin oikein kunnon siivuja (ne autto mulla ihan aikuisten oikeesti) ja äänihän siinä muuttui sitten sellaiseksi möreäksi. Siitä tuli ihan mieleen ne kaikki ohjelmat, joissa haastateltavan ääni on muutettu ja kasvot piilotettu jne. joten minähän tietysti aloin kätilölle haastaa möreällä äänelläni: "Se alkoi ihan harmittomasti, ilokaasua sain synnytyksessä, ja jäin saman tien, yhdestä laakista, koukkuun. Siitä mun piti sitten siirtyä koko ajan vahvempiin ja vahvempiin, mikään ei enää riittänyt..." Ja jatkoin ja jatkoin tätä ajatuksen juoksua kuulemma huostaanottoihin ja vaikka mihin... Mies oli kuulemma hävennyt silmät päästään
![]()
nauraa käkättäny mä oon tähänkin asti, mutta tässä kohtaa repes ihan täydellisesti![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja up:nosto