mitä ajattelisitte

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eitiedä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
en voi nuin aatella kun hää kertois heti... ei sil et mie vetäsisin jotkut hillittömät hepulit vaan me kun höpistään toisillemme kaikki asiat ja ihan luonnostaan ne tulee ulos... jos noin kävis niin ihmettelisin suuresta ja pelkäisimpä taatusti että jotain meneillään...
 
Paha sanoo, eilen mies sai exältä viestin, että mitä kuuluu ja kertoi heti mulle siitä. Ei ollu mitään tapaamisehdottelua kuitenkaan enkä usko sellasta tulevankaan ku tunnen kans sen exän ja se tietää, et me ollaan vakavissaan yhdessä :)
 

Yhteistyössä