Y
yrittäjäksi?
Vieras
Lapsien hoito olisikin erittäin vaikea järjestää kun ei ole mummoja tai pappoja eikä ketään muutakaan kuka auttaisi.En vaan viitsisi enää muutamaa vuotta odottaa lasten takia mutta sitä on mietittävä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No sen muutaman vuoden aikana käyt siellä yrittäjyyskurssilla ja hommaat työkokemusta vaateliikkeissä työskentelystä?Alkuperäinen kirjoittaja yrittäjäksi?;27346593:Lapsien hoito olisikin erittäin vaikea järjestää kun ei ole mummoja tai pappoja eikä ketään muutakaan kuka auttaisi.En vaan viitsisi enää muutamaa vuotta odottaa lasten takia mutta sitä on mietittävä.
No sen muutaman vuoden aikana käyt siellä yrittäjyyskurssilla ja hommaat työkokemusta vaateliikkeissä työskentelystä?
No mä nyt jotenkin uskon että aapee ei kuulu näihin, kun mieskin jo laajentaa, vaikuttaa siltä että mieskin osaa jossain asioissa sitten autella. Toki on fiksua opiskella yrittämistä, mutta ei se ny hele-vetti mitään tähtitiedettä tarvi laittaa jotain rättiliikettä pystyyn!
Yrittäjyys on semmoinen asia, jossa koko perheen tulee olla tukena.
Oletko tehnyt markkinointitutkimusta tms. vai onko "pula" sun omaa mututuntumaa? Jos muutama ihminen on sanonut kaipaavansa vaatekauppaa, niin se tuskin tarkoittaa sitä että kaikki muutkin kaipaa...
Millainen väestön ikäjakauma tai tuloluokat, oisko niitä asiakkaita loppujen lopuksi?
Jos miehelläsi on epäilyjä menestymisestäsi niin tee hyvä liiketoimintasuunnitelma ja myy idea, ei siinä sen kummempaa. Tuskin kirjoittaisit tännekään jos sulla itselläsi ei olisi uskoa menestymiseen.