Ä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minä olen yrittänyt lapsillekin opettaa, että kun mennään jonnekin niin mennään kunnolla. Silloin ei tarvitse eväsleipiä hytissä syödä. Silloin kun ollaan buffetissa niin silloin syödään eikä sitten hetken päästä norkoilla jotain rusinoita. Buffetin eväillä pärjää mainiosti seuraavaan aamupala pöytään. Välissä isommat tietysti saattaa jotain herkutella. Jokainen toki tyylillään, tämä on meidän perheen tapa kun matkustellaan. Ihan jo kotimaassakin. Kesälläkään ei tulisi mieleenkään ottaa automatkoille kuin juotavaa mukaan.
buffetissa siellä kannattaakin syödä ja käydä aamiaisella. a la carte ja sämpylät ei houkuttele niinkään. Voi nyt alkoi tekemäöän mieli laivojen puffettia....ne kalapöydät Nam!
Minä olen yrittänyt lapsillekin opettaa, että kun mennään jonnekin niin mennään kunnolla. Silloin ei tarvitse eväsleipiä hytissä syödä. Silloin kun ollaan buffetissa niin silloin syödään eikä sitten hetken päästä norkoilla jotain rusinoita. Buffetin eväillä pärjää mainiosti seuraavaan aamupala pöytään. Välissä isommat tietysti saattaa jotain herkutella. Jokainen toki tyylillään, tämä on meidän perheen tapa kun matkustellaan. Ihan jo kotimaassakin. Kesälläkään ei tulisi mieleenkään ottaa automatkoille kuin juotavaa mukaan.
Sekö ei ole kunnolla menemistä jos haluaa syödä omia eväitään. Itse ainakin olen huomannut että lapset haluaa nimenomaan nähdä ja kokea ja se syöminen on sivuseikka. Niinkuin se ihmiselle pitäisi ollakkin vaan ravintoa.
Eikös se ole ihan yleistä, että jos on reissussa lapsen kanssa, niin kassista löytyy jotain purtavaa. Tuskin kukaan siinä on rahaa ajatellut, vaan sitä että jos lapsia hytissä hiukoo, niin saavat murua rinnan alle.
Voi hyvänen aika sentään taas kerran.
Niin, paitsi että laivalla oleminen ei ole automaattisesti "lomalla olemista". Samaa kastia kuin bussissa, junassa tai lentokoneessa oleminen.
Meillä alkaa loma siitä kun laitetaan kodin ovi kiinni ja napataan matka laukusta kiinni.