K
ketään kiinnosta :)
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:olen jälleen ymmälläni, kuten usein tällä palstalla: vain yksi ihminen teistä kaikista vastasi maksavansa kaiken luotolla ja kerran kuussa laskun pois.
niin teen minäkin, tietysti! annan tietenkin rahojeni kasvaa korkoa tilillä ja maksan laskun kerran kuussa kokonaan pois. ettekö te kukaan muu muka tajua, että luotolla maksaminen on taloudellista ja järkevää ja sillä voi siis tienata rahaa?
maksan aina luotolla kaiken ja pidän luotolla maksavia ihmisiä fiksuina enkä suinkaan ihmisinä joilla ei olisi rahaa. en ole tajunnutkaan, että kaupan kassa voi ajatella minun olevan rahaton![]()
Sama homma, maksan aina kaiken luotolla ja maksan kerran kuussa luoton aina kerralla pois. Helppo seurata menoja ja kerätä samalla "porkkanoita" tai bonuksia.
Ulkomailla maksan myös aina kaiken mahdollisen Visalla tms minkä kortin kurssi sattuu olemaan paras, koska luottokorttien kurssi on yleensä paljon parempi kuin vaihdetun käteisen eli siinä vielä säästää (pihi kun olen).
Mutta eipä ole ennen tullut mieleen että kaupan tädit kyttäävät ja spekuloivat varallisuutta sen perusteella millä maksan.. aika ahdistava ajatus. Minua ei ainakaan kiinnosta millä muut ihmiset ostoksensa maksavat.
Eihän kunnon luottorajaa edes saa jos ei ole varallisuutta/tuloja.