Mistäs on persut tänään pahoittaneet mielensä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mestari ei ainakaan vielä ole jakanut viisauttaan.
Mitäs rivijäsenet tuumaa ilman käskyjä?
Onko tänään vuorossa edelleen, mitä yritykset saavat tai eivät saa tehdä, vai onko siirrytty jälleen naisiin?
 
vierailija
Jokseenkin kyllä herttaista kun persuihinpäin kallellaan olevat loukkaantuu nyt kaikesta väittämällä et muut loukkaantuu.
Joo. Vähän menee maku tuosta suomalaisen miehen käsitteestä. Ei todellakaan olla mitään suoraselkäisiä ja jämptejä tyyppejä. Itkee vain, kuinka muu maailma toimii huonosti ja muut ihmiset on niiiiin ilkeitä.
Naispuolisia en edes osaa oikein määritellä. Tyhmiä pullantuoksuisia perässähiihtäjiä ehkä..?
 
vierailija
Kyllä ne pahoittaa mielensä kun viruskauden joskus loputtua joutilaat geelari-idolisi alkavat taas ullatuspuskarakastella teinityttöjä ja muiden kylkiin tunkemaan äänenvaimentajaa, useimmiten Morassa valmistettua.

Mieli pahottuu myös kun te s.u.v.akit iloitsette näistä hiekkakuukereiden rauhanuskontoon kuuluvista hartaudenosoituksista
sekö sun odotuslistalla on ykkösenä?
 
Miten mulla on sellainen vaikutelma tästä aloituksesta, että se on kyllä joku ihan muu kuin persu, joka on aamunsa aloittanut mielensä pahoittamalla? :D Meni ilmeisesti eiliset keskustelut vahvasti tunteisiin. Ällös ollos murheellinen... nyt on kesä. Nauti kesäilmasta ja keksi joku uusi agenda mistä vaikka pääsen sun kanssa vääntämään. Eilen väänsin hietsun rannalla, ehkä tänään lähden katsomaan Kalviikin rantaa... ja odottelen mistä joku teikäläisistä vihervasureista haluaisi lähteä vääntämään.
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
vierailija
Miten mulla on sellainen vaikutelma tästä aloituksesta, että se on kyllä joku ihan muu kuin persu, joka on aamunsa aloittanut mielensä pahoittamalla? Meni ilmeisesti eiliset keskustelut vahvasti tunteisiin. Ällös ollos murheellinen... nyt on kesä. Nauti kesäilmasta ja keksi joku uusi agenda mistä vaikka pääsen sun kanssa vääntämään. Eilen väänsin hietsun rannalla, ehkä tänään lähden katsomaan Kalviikin rantaa... ja odottelen mistä joku teikäläisistä vihervasureista haluaisi lähteä vääntämään.
Sä voisit käydä tuossa ketjussa: patsaiden kaatajat ovat väärässä. Käy servaamassa argumenteilla pari vasuria siellä.
 
Miksi olisin pahoittanut mieleni? En ymmärrä, ehkä voisit avata vähän enemmän. Olette vissiin tykittäneet eilen siis jotakuta suvakkiolettamaanne taas? Joukolla? Miten taistelut sujui? Saitteko höykytettyä sellaisia mörköjä sillä tavalla, että tuli hyvä mieli? Hävisikö se suvakki taas jotain?

En ollut eilen palstalla, vaan nautin kesästä. En muuten ole vihervasuri, suvakkiolettamaanne taas, mutta ilmeisesti aiot jatkaa höykyttämistä, koska väärät mielipiteet? Tulisitko onnelliseksi, jos esittäisin vihervasuria, että saisit fantasioida? Onko siinä höykytysväkivaltafantasiassa kyse jostain seksuaalisista jutuista vai sellaisista sankari-sisällissotajutuista?
Olettama lähti siitä, että sinä avaat keskustelun sillä, että joku on pahoittanut mielensä. Siis ilman mitään ennakkotietoja. Se kielii ennen kaikkea siitä, että sinulla nimenomaan on tässä jotain antipatioita ja agressioita. Sillä miksi muuten kysyisit moista? Sanomassa on negatiivinen konnotaatio. Muuten aloitus olisi positiivisessa hengessä.

Minä oletan sinun olevan vihervasuri siksi, että he ovat persujen suurin poliittinen vastustaja. Lienee looginen ajatus? Voi olla, että olet kepulainen tai kristillisdemokraatti, mutta loogisin oletus on se, että edustat vihervasemmistoa. Ja miksi ylipäänsä poliittinen olettama? No jälleen kerran loogisesti ihan siitä syystä, että sinä itse toit politiikan keskusteluun avauksellasi käyttämälläsi termiä "persu", eli perussuomalainen.

Kerro ja argumentoi toki, jos logiikassani oli jotain virheitä.
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
vierailija
Miten tämän nyt sanoisi nätisti... Enhän minä voi olla sinun mielestäsi terve päästäni, kun ihannoin mielestäsi jotain.
Totuushan, oikeassa elämässä on, että nimenomaan suvakit vastustavat väkivaltaa, mutta koska sinä olet päättänyt toisin pikku mielessäsi, niin sinun totuushan on silloin erilainen kuin muiden.

En tiedä, onko väkivaltauutisten kuukkelointi nyt niin tervettä, ainakaan, kun se aiheuttaa tuollaisia pelkotiloja, mitä sulla näyttää olevan. Onko suvakit kovin pelottavia mörköjä?
Miten tämän nyt sanoisi nätisti? Elät vpunavihreässä alhemaailmassa.

Nauroit sanalle realismi, vain sinua sinua kehotettiin kuukkeloimaan niitä, koska kiellät itseltäsi jopa kaiken jo tapahtuneetkin turvisturistien tekemät raakalaismaiset rikokset :(
 
vierailija
Olettama lähti siitä, että sinä avaat keskustelun sillä, että joku on pahoittanut mielensä. Siis ilman mitään ennakkotietoja. Se kielii ennen kaikkea siitä, että sinulla nimenomaan on tässä jotain antipatioita ja agressioita. Sillä miksi muuten kysyisit moista? Sanomassa on negatiivinen konnotaatio. Muuten aloitus olisi positiivisessa hengessä.

Minä oletan sinun olevan vihervasuri siksi, että he ovat persujen suurin poliittinen vastustaja. Lienee looginen ajatus? Voi olla, että olet kepulainen tai kristillisdemokraatti, mutta loogisin oletus on se, että edustat vihervasemmistoa. Ja miksi ylipäänsä poliittinen olettama? No jälleen kerran loogisesti ihan siitä syystä, että sinä itse toit politiikan keskusteluun avauksellasi käyttämälläsi termiä "persu", eli perussuomalainen.

Kerro ja argumentoi toki, jos logiikassani oli jotain virheitä.
Musta tuntuu ärsy tyyppi siltä, että kaivan tänään taas popcornit ja alan vaan nauttia menosta. Kylmää kyytiä vihervassareille :D
 
vierailija
Olettama lähti siitä, että sinä avaat keskustelun sillä, että joku on pahoittanut mielensä. Siis ilman mitään ennakkotietoja. Se kielii ennen kaikkea siitä, että sinulla nimenomaan on tässä jotain antipatioita ja agressioita. Sillä miksi muuten kysyisit moista? Sanomassa on negatiivinen konnotaatio. Muuten aloitus olisi positiivisessa hengessä.

Minä oletan sinun olevan vihervasuri siksi, että he ovat persujen suurin poliittinen vastustaja. Lienee looginen ajatus? Voi olla, että olet kepulainen tai kristillisdemokraatti, mutta loogisin oletus on se, että edustat vihervasemmistoa. Ja miksi ylipäänsä poliittinen olettama? No jälleen kerran loogisesti ihan siitä syystä, että sinä itse toit politiikan keskusteluun avauksellasi käyttämälläsi termiä "persu", eli perussuomalainen.

Kerro ja argumentoi toki, jos logiikassani oli jotain virheitä.
Ennakkotietoja? No niitä on palsta täynnä viimeisen muutaman vuoden ajalta. Ketkäs muut kuin persut täällä niitä tehtailevat? Suuri osa niistä on myös valheelle, tai persumaailmankuvalle perustuvaa, ja useimmissa tapauksissa on jollain tapaa pahoitettu se herkkä ..no itseasiassa vieläpä vhämmän mieli. Miten mielen pahoittamisesta sinun mielestäsi tulisi kysyä enemmän positiivisessa mielessä? Minun mielestäni aloitus on neutraali, siinä vain tiedustellaan tietyn, palstalla aktiivisen ryhmän, vointia. Mutta tietenkin voi olla, että persumaailmassa tällainen on negatiivista. Kerro siis ihmeessä, miten tilanteen voisi korjata. Tulisiko käyttää hymiötä?

Jooo... tolla seuraavalla ei ole sitten mitään logiikkaa. Tai ehkä, jos sun asenne on se, että täällä on vastustajia paljonkin. Eli viittaisi siis sankari-fantasiaan. Mut oletko siis sitä mieltä, et kukaan muu ei kritsoi persuja, kuin vihervassarit, poliittisista syistä?
Vaikka aloitus koski mielenpahoittamista ja mestarin sanomaa.. Joei, sun pitää avata myös toi logiikka. Muuten se vaikuttaa vaan tosi asenteelliselta.
 
vierailija
Musta tuntuu ärsy tyyppi siltä, että kaivan tänään taas popcornit ja alan vaan nauttia menosta. Kylmää kyytiä vihervassareille
Siis säkin oletat, että täällä on vihervassareita? Wau. Ja niitä täytyy sitten hyökyttää, koska ne on eri mieltä ja sitä rataa. okei. Joukolla edelleenkin, vai seuraatko sivusta, kun joku muu vetää tätä hieman vihaista, asenteellista ja joukkokiusaamis-fantasiapeliä?

Tää meno alkaa olla aika skitsoa.
 
Ennakkotietoja? No niitä on palsta täynnä viimeisen muutaman vuoden ajalta. Ketkäs muut kuin persut täällä niitä tehtailevat? Suuri osa niistä on myös valheelle, tai persumaailmankuvalle perustuvaa, ja useimmissa tapauksissa on jollain tapaa pahoitettu se herkkä ..no itseasiassa vieläpä vhämmän mieli. Miten mielen pahoittamisesta sinun mielestäsi tulisi kysyä enemmän positiivisessa mielessä? Minun mielestäni aloitus on neutraali, siinä vain tiedustellaan tietyn, palstalla aktiivisen ryhmän, vointia. Mutta tietenkin voi olla, että persumaailmassa tällainen on negatiivista. Kerro siis ihmeessä, miten tilanteen voisi korjata. Tulisiko käyttää hymiötä?

Jooo... tolla seuraavalla ei ole sitten mitään logiikkaa. Tai ehkä, jos sun asenne on se, että täällä on vastustajia paljonkin. Eli viittaisi siis sankari-fantasiaan. Mut oletko siis sitä mieltä, et kukaan muu ei kritsoi persuja, kuin vihervassarit, poliittisista syistä?
Vaikka aloitus koski mielenpahoittamista ja mestarin sanomaa.. Joei, sun pitää avata myös toi logiikka. Muuten se vaikuttaa vaan tosi asenteelliselta.
Aloitit keskustelun vetoamalla siihen, että oletan sinun edustavan jotain poliittista suuntausta ja se on väärin. Nyt kolmannessa lauseessasi teet itse vahvan olettaman. Eli saako täällä olettaa, vai tarkoititko, että vain sinä saat esittää olettamuksia?

Kysymys kuuluukin miksi oletat ylipäänsä kenenkään pahoittaneen mieltään ja joku onkin pahoittanut, niin miksi oletat sen olevan persu?
 

Yhteistyössä