Mistä tietää onko ruma vai kaunis?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Minkäs ikäinen esim. JLo on…🤔 Tais olla jo niinkin vanha kuin yli 50v!
Veikkaan että valtaosa miehistä köyrisi häntä ihan ilman ällötyksiä.🤷‍♀️😁

Entäpä nämä…. hätäsesti selattuani luulen, että lähes kaikki heistä ovat yli 30v?🤔
JLo on ihana. Tässä tältä vuodelta kuvaa.



Mitähän Benillä mielessä?
Kyllä JLo alkaa olla aika kulahtanut, vaikka yrittääkin taistella aikaa vastaan leikkauksilla ja silikonilla (@Lispetti tämän varmaan tietääkin, naruun ja teippiin ei vielä ole turvauduttu?).
Tuo Lissun lista on Intialaislehden kuvanmuokkaajan kynästä. Hänellä on toki oikeus mielipiteisiinsä. :ROFLMAO:

Jennifer Lopez silloin, kun hän vielä oli kohtuullisen hyvän näköinen. Tissit eivät olleet nykyiset D-löllöt.
Videon idea oli aikaansa edellä.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Kyllä JLo alkaa olla aika kulahtanut, vaikka yrittääkin taistella aikaa vastaan leikkauksilla ja silikonilla (@Lispetti tämän varmaan tietääkin, naruun ja teippiin ei vielä ole turvauduttu?).
Tuo Lissun lista on Intialaislehden kuvanmuokkaajan kynästä. Hänellä on toki oikeus mielipiteisiinsä.

Jennifer Lopez silloin, kun hän vielä oli kohtuullisen hyvän näköinen. Tissit eivät olleet nykyiset D-löllöt.
Videon idea oli aikaansa edellä.
Puhuinkin suurimmasta osasta miehistä, en sinusta. Sinä kuulut vähemmistöön ja siksi kaiken lisäksi saat ihan luvan kanssa uhriutua!🤗
 
  • Rakkaus
Reactions: m1es
vierailija
Minulla on aivan häikäisevän hieno iho, joka hehkuu sekä läheltä että kaukaa tarkasteltaessa. Vaikka alkaakin olla jo hiukan ikääntymisen merkkejä, ne eivät vaikuta minun itsetuntooni. Teini-iässä minulla oli finnejä, ja joskus luikin niitä pois käsin, mutta sittemmin opin kunnioittamaan ihoani ja käsittelemään sitä lempeästi. Minun hyvän ihonsalaisuus on se, että puhdistan ihoni pelkästään vedellä ja kosteutan sitä talvella, jos se tuntuu kuivalta sekä käytän välillä kollageenia. Meikkaan vain silmät ja huulet, sillä uskon, että ihoni pysyy terveenä ja nuorekkaana ilman runsasta meikkausta. Usein minua on ikääni nuorempana arvioitu, ja olen saanut kuulla, että minulla on erittäin hyvä iho. Yksi kosmetologi yritti joskus opettaa minulle puhdistamaan ihoni erilaisilla puhdistusaineilla, mutta en tajunnut tarvetta sille. En halua käsitellä naamaani millään kemikaaleilla vaan pyrin hoitamaan sitä mahdollisimman luonnollisilla keinoilla itse kotona. Toivottavasti tästä oli jotain apua sulle aloittaja. Botoxia ja muita brasilialaisia naamankohotuksia kannattaa suosiolla välttää.
Täysin samaa mieltä. Puhdas vesi riittää. Markettien halpishyllyn voiteet ovat yhtä hyviä kuin luksustuotteet.
 
Kyllä JLo alkaa olla aika kulahtanut, vaikka yrittääkin taistella aikaa vastaan leikkauksilla ja silikonilla (@Lispetti tämän varmaan tietääkin, naruun ja teippiin ei vielä ole turvauduttu?).
Tuo Lissun lista on Intialaislehden kuvanmuokkaajan kynästä. Hänellä on toki oikeus mielipiteisiinsä.

Jennifer Lopez silloin, kun hän vielä oli kohtuullisen hyvän näköinen. Tissit eivät olleet nykyiset D-löllöt.
Videon idea oli aikaansa edellä.
Tää oli mun lemppari joskus pienenä.❤

 
JLo:sta vielä sen verran että hän on saanut suuren suosion osaamatta laulaa, vähän niin kuin useammat ryhmäytyneet k-pop oravat.

JLo:n alaa on enempi näytteleminen ja shown vetäminen. Ja ct!😁❤
 

Yhteistyössä