Mistä tietää onko ruma vai kaunis?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mulla on ongelma. Olen mielestäni susiruma kun katson itseäni peilistä läheltä. Iho näyttää aivan karsealta ja kaikki muukin näyttää niin kamalalta että melkein itkettää ja ajattelin etten kehtaa lähteä enää koskaan ihmisten ilmoille. Tai sitten kuljen ulkona paperipussi päässä.

Aina välillä mietin, että miltä kauniit ihmiset näyttää kun katsovat itseään peilistä. Onko se iho niillä aivan tyädellinen, ei näy ryppyjä ja huokosia tai mitään? Entä mikä on heidän hyvän ihon salaisuus? Näkeeköhän myös muut mut yhtä rumana kuin nään itseni lähietäisyydeltä. Pelkkä ajatuskin tekee pahaa :(
 
vierailija
Oman ihon salaisuus on erilaisten ihonhoitotuotteiden käyttö ja terveelliset elämäntavat. Syön paljon marjoja, käytän aurinkorasvaa ja nukun aina vähintään 8 tuntia joka yö. Käytän Ordinaryn voiteita ja olen kokeillut monia kalliita sekä halpoja ihonhoitoratkaisuja. Yks parhaista on mun mielestä tää kollegeenijauhe https://tinyurl.com/36sjx4je joka on maustamatonta. Sekoitan pari kertaa viikossa tuota aamurahkan sekaan ja ihoni on sen ansiosta paljon kirkkaampi ja rypyttömämpi. Mulla ei siis todellakaan ole itselläkään se ns. täydellinen iho, vaan pikemminkin pintakuiva ja herkkä sekaiho. Tsemppiä kyllä se siitä :)
 
vierailija
Mun iho on kuin vauvalla. En edes käytä meikkiä ja käytän joka kuukausi tuhansia euroja miesystäväni rahoja ihonhoitoon ja kosmetologikäynneille. Näillä on pärjätty!
 
vierailija
Mulla on ongelma. Olen mielestäni susiruma kun katson itseäni peilistä läheltä. Iho näyttää aivan karsealta ja kaikki muukin näyttää niin kamalalta että melkein itkettää ja ajattelin etten kehtaa lähteä enää koskaan ihmisten ilmoille. Tai sitten kuljen ulkona paperipussi päässä.

Aina välillä mietin, että miltä kauniit ihmiset näyttää kun katsovat itseään peilistä. Onko se iho niillä aivan tyädellinen, ei näy ryppyjä ja huokosia tai mitään? Entä mikä on heidän hyvän ihon salaisuus? Näkeeköhän myös muut mut yhtä rumana kuin nään itseni lähietäisyydeltä. Pelkkä ajatuskin tekee pahaa
Millä sä nyt hoitelet ihoasi? Niin kun tällä hetkellä
 
vierailija
Minulla on aivan häikäisevän hieno iho, joka hehkuu sekä läheltä että kaukaa tarkasteltaessa. Vaikka alkaakin olla jo hiukan ikääntymisen merkkejä, ne eivät vaikuta minun itsetuntooni. Teini-iässä minulla oli finnejä, ja joskus luikin niitä pois käsin, mutta sittemmin opin kunnioittamaan ihoani ja käsittelemään sitä lempeästi. Minun hyvän ihonsalaisuus on se, että puhdistan ihoni pelkästään vedellä ja kosteutan sitä talvella, jos se tuntuu kuivalta sekä käytän välillä kollageenia. Meikkaan vain silmät ja huulet, sillä uskon, että ihoni pysyy terveenä ja nuorekkaana ilman runsasta meikkausta. Usein minua on ikääni nuorempana arvioitu, ja olen saanut kuulla, että minulla on erittäin hyvä iho. Yksi kosmetologi yritti joskus opettaa minulle puhdistamaan ihoni erilaisilla puhdistusaineilla, mutta en tajunnut tarvetta sille. En halua käsitellä naamaani millään kemikaaleilla vaan pyrin hoitamaan sitä mahdollisimman luonnollisilla keinoilla itse kotona. Toivottavasti tästä oli jotain apua sulle aloittaja. Botoxia ja muita brasilialaisia naamankohotuksia kannattaa suosiolla välttää.
 
vierailija
Minulla on aivan häikäisevän hieno iho, joka hehkuu sekä läheltä että kaukaa tarkasteltaessa. Vaikka alkaakin olla jo hiukan ikääntymisen merkkejä, ne eivät vaikuta minun itsetuntooni. Teini-iässä minulla oli finnejä, ja joskus luikin niitä pois käsin, mutta sittemmin opin kunnioittamaan ihoani ja käsittelemään sitä lempeästi. Minun hyvän ihonsalaisuus on se, että puhdistan ihoni pelkästään vedellä ja kosteutan sitä talvella, jos se tuntuu kuivalta sekä käytän välillä kollageenia. Meikkaan vain silmät ja huulet, sillä uskon, että ihoni pysyy terveenä ja nuorekkaana ilman runsasta meikkausta. Usein minua on ikääni nuorempana arvioitu, ja olen saanut kuulla, että minulla on erittäin hyvä iho. Yksi kosmetologi yritti joskus opettaa minulle puhdistamaan ihoni erilaisilla puhdistusaineilla, mutta en tajunnut tarvetta sille. En halua käsitellä naamaani millään kemikaaleilla vaan pyrin hoitamaan sitä mahdollisimman luonnollisilla keinoilla itse kotona. Toivottavasti tästä oli jotain apua sulle aloittaja. Botoxia ja muita brasilialaisia naamankohotuksia kannattaa suosiolla välttää.
Kappalejako?!
 
vierailija
Eri vitamiineja tunge kasvoille ja puhdista ilmansaasteista iho vedellä. Retinoli, hyalurisonihappo, kollegeeni ja aurinkovoide. Unohtamatta päivittäistä C- ja D-vitamiinia. Monia hyviä vinkkejä on jo tullut. Roikkuvaa tai rumaa naamaa on vaikea pelastaa pelkillä seerumeilla tai voiteilla.
 
vierailija
Toinen ruma nainen myös täällä. Mä vietän kaiken vapaa-aikani metsässä vaikka ei niissä suomen metsissä nyt mitään kauhean ihailtavaa suoraan sanottuna ole. Jos olisi niin luultavasti nauttisin luonnon antimista ja metsästä enemmän kuin nykyisin.

Sinne metsään menen kuitenkin joka päivä rämpimään vaikka ulkona sataisi räntää. Siellä saan olla rauhassa ja kukaan ei ole haukkumassa tai ivailemassa. Mä jatkuvasti opettelen uutta ja kehtiän itseäni. Komppaan sun alotusta.
 
vierailija
Oman ihon salaisuus on erilaisten ihonhoitotuotteiden käyttö ja terveelliset elämäntavat. Syön paljon marjoja, käytän aurinkorasvaa ja nukun aina vähintään 8 tuntia joka yö. Käytän Ordinaryn voiteita ja olen kokeillut monia kalliita sekä halpoja ihonhoitoratkaisuja. Yks parhaista on mun mielestä tää kollegeenijauhe https://tinyurl.com/36sjx4je joka on maustamatonta. Sekoitan pari kertaa viikossa tuota aamurahkan sekaan ja ihoni on sen ansiosta paljon kirkkaampi ja rypyttömämpi. Mulla ei siis todellakaan ole itselläkään se ns. täydellinen iho, vaan pikemminkin pintakuiva ja herkkä sekaiho. Tsemppiä kyllä se siitä
Kiitos hyvistä vinkeistä!
 
vierailija
Minulla on aivan häikäisevän hieno iho, joka hehkuu sekä läheltä että kaukaa tarkasteltaessa. Vaikka alkaakin olla jo hiukan ikääntymisen merkkejä, ne eivät vaikuta minun itsetuntooni. Teini-iässä minulla oli finnejä, ja joskus luikin niitä pois käsin, mutta sittemmin opin kunnioittamaan ihoani ja käsittelemään sitä lempeästi. Minun hyvän ihonsalaisuus on se, että puhdistan ihoni pelkästään vedellä ja kosteutan sitä talvella, jos se tuntuu kuivalta sekä käytän välillä kollageenia. Meikkaan vain silmät ja huulet, sillä uskon, että ihoni pysyy terveenä ja nuorekkaana ilman runsasta meikkausta. Usein minua on ikääni nuorempana arvioitu, ja olen saanut kuulla, että minulla on erittäin hyvä iho. Yksi kosmetologi yritti joskus opettaa minulle puhdistamaan ihoni erilaisilla puhdistusaineilla, mutta en tajunnut tarvetta sille. En halua käsitellä naamaani millään kemikaaleilla vaan pyrin hoitamaan sitä mahdollisimman luonnollisilla keinoilla itse kotona. Toivottavasti tästä oli jotain apua sulle aloittaja. Botoxia ja muita brasilialaisia naamankohotuksia kannattaa suosiolla välttää.
Kosmetologis puhu kyllä ihan asiaa...
 
vierailija
Olin pääsykokeissa, tehtävänä oli esitellä muille jumppaliike. Jokaiseen liikkeeseen piti pyytää avustaja ryhmästä. Yksi poika viittoili itsensä avustajaksi jokaiselle kauniille tytölle. Kun tuli minun vuoroni, hän ei yhtäkkiä tullutkaan innolla auttamaan, lopulta eräs vanhempi nainen tuli avustajakseni. Tapauksesta tulee vieläkin ahdistava olo, se oli niin nöyryyttävää kaikkien edessä.
 
vierailija
Mä olin nuorena kaunis, sitten tuli kaikenlaista ja rumenin suunnilleen yhdessä yössä tuossa kolmenkympin korvilla. Muistan nuoruuden kauneudestani, kuinka sai esim ilmaisia drinkkejä baarissa, kaikki halusivat jutella, miehet kantoi mielellään painavat kassit yms. Nyt on saanut vuosikymmeniä olla ilman miesten huomiota. Toki naimisissa olen, ollut kohta parikymmentä vuotta mutta mies sanoi rakastuneensa luonteeseeni. Koskaan ei ole sanonut ulkonäöstäni mitään.
 
vierailija
Symmetrisyys on kaunista.


tutkijoiden kehittämästä Anaface -nimisestä ohjelmasta, joka kertoo, kuinka kauniit testaajan kasvot ovat asteikolla yhdestä kymmeneen.
Kaikessa yksinkertaisuudessaan ohjelma laskee, kuinka symmetriset kasvot ovat.
Symmetria näyttelee merkittävää roolia siinä, kuinka viehättävänä ihmistä pidetään. Symmetristen kasvonpiirteiden uskotaan viestivän hyvästä terveydestä ja geeneistä.
 
vierailija

tutkijoiden kehittämästä Anaface -nimisestä ohjelmasta, joka kertoo, kuinka kauniit testaajan kasvot ovat asteikolla yhdestä kymmeneen.
Kaikessa yksinkertaisuudessaan ohjelma laskee, kuinka symmetriset kasvot ovat.
Symmetria näyttelee merkittävää roolia siinä, kuinka viehättävänä ihmistä pidetään. Symmetristen kasvonpiirteiden uskotaan viestivän hyvästä terveydestä ja geeneistä.
Ei toiminut noi sivut
 
Ravitsemusasiantuntija Soile Käkönen suosittelee ihon hoitoon HK:n sinistä, sisäisesti nautittuna.

– Haluaisin kaikille naisille muistuttaa, että kamara on luontainen kollageenin lähde, Käkönen sanoo.
– Makkara ruokkii sitä ihoa sisältäpäin, Käkönen sanoo.





Vihdoikin ymmärrämme, miksi @Rätti Väsynyt on niin sileäihoinen.... :sneaky:
 
vierailija
Ravitsemusasiantuntija Soile Käkönen suosittelee ihon hoitoon HK:n sinistä, sisäisesti nautittuna.

– Haluaisin kaikille naisille muistuttaa, että kamara on luontainen kollageenin lähde, Käkönen sanoo.
– Makkara ruokkii sitä ihoa sisältäpäin, Käkönen sanoo.




Vihdoikin ymmärrämme, miksi @Rätti Väsynyt on niin sileäihoinen....
Kollageeni auttaa oikeesti tosi tehokkaasti ryppyihin ja ihon kimmoisuuteen.
 
Ravitsemusasiantuntija Soile Käkönen suosittelee ihon hoitoon HK:n sinistä, sisäisesti nautittuna.

– Haluaisin kaikille naisille muistuttaa, että kamara on luontainen kollageenin lähde, Käkönen sanoo.
– Makkara ruokkii sitä ihoa sisältäpäin, Käkönen sanoo.





Vihdoikin ymmärrämme, miksi @Rätti Väsynyt on niin sileäihoinen....
Niin ja täyteen puhalletussa pallossakaan ei ole ryppyjä :giggle:
 
  • Haha
Reactions: Lispetti ja m1es
vierailija
Mulla on ongelma. Olen mielestäni susiruma kun katson itseäni peilistä läheltä. Iho näyttää aivan karsealta ja kaikki muukin näyttää niin kamalalta että melkein itkettää ja ajattelin etten kehtaa lähteä enää koskaan ihmisten ilmoille. Tai sitten kuljen ulkona paperipussi päässä.

Aina välillä mietin, että miltä kauniit ihmiset näyttää kun katsovat itseään peilistä. Onko se iho niillä aivan tyädellinen, ei näy ryppyjä ja huokosia tai mitään? Entä mikä on heidän hyvän ihon salaisuus? Näkeeköhän myös muut mut yhtä rumana kuin nään itseni lähietäisyydeltä. Pelkkä ajatuskin tekee pahaa
Muiden huomio ja arviointi kertoo oletko kaunis. Kukaan tuntematon ei ala kehumaan toista turhaan kysymättä. Tutut voivat kompata, varsinkin toisen hakiessa arviota, mutta tuntemattomilta ei tule rumille kehuja. Kun tarpeeksi saa näitä yleisiä kehuja ja huomioita tietää olevansa kaunis. Ellei saa, ei ole muista kaunis. Kauneus ei ole finnejä tai ihon epäpuhtautta vaan symmetriaa.
 
vierailija
Viestin aloittaja ehkä provoilee palstalaisten kustannuksella.
Maailma on kaunis ja jokainen ihminen on kaunis.
Trikoo on riskillä rumaa laulu ei pidä paikkansa. Viihdyn trikoissa.
Riski luultavasti tulee ruotsin kielen sanasta frisk eli terve.
Kun käyttää tervettä järkeä eikä hurahda kauneushömppään säästyy rahat
ja mielenterveys.
 

Yhteistyössä