Mistä tietää onko ruma vai kaunis?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kauneus on katsojan silmässä, joten ei ole yleistä määritystä sille kuka on kaunis ja ruma.

Jos olet omasta mielestäsi ruma, olet ruma sinun mittapuullasi, naapurin Erkillä on ihan eri mittapuu ja hänelle sinä voit olla kaunis.

Minä olen myös mielestäni ruma.

Ihonhoitoon ei ole olemassa yhtä salaisuutta vaan jokainen iho on erilainen. Minä olen taistellut kuivan ihon kanssa vuosia, testannut lääkkeitä ja kosmetologejen suosituksia, apteekkituotteita. Satojen eurojen edestä. Kunnes löysin marketista omalle iholleni sopivan tuotteen, nivean rasvan.
 
vierailija
Eihän kyse ole mollaamisesta vaan biologisesta faktasta. Suurin osa kaiken ikäisistä miehistä tuntee eniten seksuaalista vetoa naisiin jotka ovat parikymppisiä/alle 25-vuotiaita. Toki parisuhteita syntyy myös vahempiin naisiin mutta usein miehen seksuaalinen haluttomuus/erektiohäiriöt johtuvat kiihoittumisen puutteesta/pienestä ällötyksestä jota vanhemman naisen kroppa aiheuttaa.

Ja tämä johtuu ihan biologiasta /evoluutiosta eli paha sitä on muuttaakaan. Mies joutuu sitten sängyssä taistelemaan biologiaansa/ällötystä/haluttomuutta vastaan kun on vanhemman naisen kanssa sängyssä. Vaiettu asia mutta täysin totta! Mitä sitä faktoja kieltämään?
Olet maailman vastenmielisin häntäheikki. Todistelet itsellesi faktaa, joka on älykääpiöiden vitsinä väännetty julkaisu.
Millähän nettisivulla aikasi kuluu?
Peilistäsi katsoo kuvatus, jonka kolmas jalka on pieni ja ponneton. Buustaat sitä tällä palstalla provoilulla.
 
  • Tykkää
Reactions: Boobie
Eihän kyse ole mollaamisesta vaan biologisesta faktasta. Suurin osa kaiken ikäisistä miehistä tuntee eniten seksuaalista vetoa naisiin jotka ovat parikymppisiä/alle 25-vuotiaita. Toki parisuhteita syntyy myös vahempiin naisiin mutta usein miehen seksuaalinen haluttomuus/erektiohäiriöt johtuvat kiihoittumisen puutteesta/pienestä ällötyksestä jota vanhemman naisen kroppa aiheuttaa.

Ja tämä johtuu ihan biologiasta /evoluutiosta eli paha sitä on muuttaakaan. Mies joutuu sitten sängyssä taistelemaan biologiaansa/ällötystä/haluttomuutta vastaan kun on vanhemman naisen kanssa sängyssä. Vaiettu asia mutta täysin totta! Mitä sitä faktoja kieltämään?
Minkäs ikäinen esim. JLo on…🤔 Tais olla jo niinkin vanha kuin yli 50v!
Veikkaan että valtaosa miehistä köyrisi häntä ihan ilman ällötyksiä.🤷‍♀️😁

Entäpä nämä…. hätäsesti selattuani luulen, että lähes kaikki heistä ovat yli 30v?🤔
 
  • Tykkää
Reactions: Boobie ja KalaMies
Minkäs ikäinen esim. JLo on… Tais olla jo niinkin vanha kuin yli 50v!
Veikkaan että valtaosa miehistä köyrisi häntä ihan ilman ällötyksiä.

Entäpä nämä…. hätäsesti selattuani luulen, että lähes kaikki heistä ovat yli 30v?
JLo on ihana. Tässä tältä vuodelta kuvaa.



Mitähän Benillä mielessä?

 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Sinäkö nm m1es olet noiden herjakirjoitusten takana?
Miltä tuntuisi jos minä tai joku muu teen sinulle saman tempun?
Olen aika usein kertonut, että en koskaan kirjoita harmaana.
Sinäkin voisit rekisteröityä, silloinhan kukaan ei "herjana" esiintyisi sinuna. Sinä jokaisessa kommentissasi esiinnyt muiden vierailijoiden nimimerkillä.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä