Mistä tietää onko ruma vai kaunis?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ylimielistä lässytystä ei kukaan jaksa kuunnella.
Ei tuo ole ylimielistä lässytystä vaan biologisia/evolutionäärisiä faktoja. Alle 25-vuotiaan naisen keskimääräinen kroppa (mikäli ei ole ylipainoinen tms.) nyt vaan saa alkukantaisen kiihotuksen miehelle iästä riippumatta. Kun taas 40-vuotiaan kroppa vähän jo ällöttää ja täytyy käyttää mielikuvitusta että kiihottuu. Johtuu evoluutiosta ja naisen hedelmällisyydestä. Kuten sanoin, laitoin edellisissä viesteissäni vertaisarvioituja tutkimuksia tätä kantaa tukemaan. Miehet eivät vain paskamyrskyn takia tästä teille puhu.
 
vierailija
Minkäs ikäinen esim. JLo on… Tais olla jo niinkin vanha kuin yli 50v!
Veikkaan että valtaosa miehistä köyrisi häntä ihan ilman ällötyksiä.

Entäpä nämä…. hätäsesti selattuani luulen, että lähes kaikki heistä ovat yli 30v?
No kannattaakin ottaa esiin yksittäistapaus kuten JLo jonka koko ura pyörii suureksi osaksi juuri seksikkyyden ympärillä. Kun puhutaan ihmisten harrastamasta liikuntamäärästä yleisluontoisesti niin otatko esimerkiksi Usain Boltin?
 
No kannattaakin ottaa esiin yksittäistapaus kuten JLo jonka koko ura pyörii suureksi osaksi juuri seksikkyyden ympärillä. Kun puhutaan ihmisten harrastamasta liikuntamäärästä yleisluontoisesti niin otatko esimerkiksi Usain Boltin?
Ei JLo mikään malli ole ja seksikkäämpiä on pilvin pimein. Voit itse googletella muita vanhoja naisia. JLo on just hyvin siitä väliltä.
Ja joo, onhan noita kuvia tietenkin muokattu.

Salma Hayek, Elle Mcpherson, Heidi Klum, Halle Berry, Penelope Cruz ovat myös kauniita vanhempia naisia.

Väite oli, että miehet pitävät vanhempia 25v-> (?) naisia ällöttävinä.
Pitihän sitä mun alkaa vänkäämään, että eipäs yleistetä!😬😁

Ja mitä hiivattia nämä nykyajan gilf- ja milf fetissit oikein ovat? Mitä oon isojeppoikien sivuilla pörrännyt niin ovat melkoisessa suosiossa.😰😂
Ja nyt alkaa joku sarja (milf manors) missä vanhat akat kuolaavat nuorten poikien perään!🤢
 
vierailija
Ja mitä hiivattia nämä nykyajan gilf- ja milf fetissit oikein ovat? Mitä oon isojeppoikien sivuilla pörrännyt niin ovat melkoisessa suosiossa.
Ja nyt alkaa joku sarja (milf manors) missä vanhat akat kuolaavat nuorten poikien perään!
No onhan olemassa fetissi jossa ihminen kiihottuu paskan syömisestä tai siitä että toinen paskoo suuhun. En silti sanoisi että ihmiset yleisesti tykkäävät syödä paskaa.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Ei tuo ole ylimielistä lässytystä vaan biologisia/evolutionäärisiä faktoja. Alle 25-vuotiaan naisen keskimääräinen kroppa (mikäli ei ole ylipainoinen tms.) nyt vaan saa alkukantaisen kiihotuksen miehelle iästä riippumatta. Kun taas 40-vuotiaan kroppa vähän jo ällöttää ja täytyy käyttää mielikuvitusta että kiihottuu. Johtuu evoluutiosta ja naisen hedelmällisyydestä. Kuten sanoin, laitoin edellisissä viesteissäni vertaisarvioituja tutkimuksia tätä kantaa tukemaan. Miehet eivät vain paskamyrskyn takia tästä teille puhu.
Toki jokainen varmasti tunnustaa miesten mieltymykset nuorempiin naisiin, se on biologinen fakta,
mutta tuollaisenaan väite ei varmaankaan päde, koska riippuu varmaan pitkälti siitä alle 25-vuotiaasta?
Mutta juu, olet oikeassa, että hyvännäköinen nuori oikeissa mitoissa on varmasti kiihottavampi kuin vetelä 40v.
Mutta käy varmaan kääntää tuo toisinkin päin.🤷‍♀️
 
vierailija
Minun kultani kaunis on vaik on kaitaluinen
Hei luulia illalla vaik on kaitaluinen
Pää on sillä pähkinä vaik on väärällänsä
Hei luulia illalla vaik on väärällänsä
Tukka on tummanruskea vaik on tappurainen
Hei luulia illalla vaik on tappurainen
Silmät on sillä siniset vaik on kieronlaiset
Hei luulia illalla vaik on kieronlaiset
Suu on sillä supukka vaik on toista syltä
Hei luulia illalla vaik on toista syltä
Enkä mä häntä hämmästy vaik oon poika pieni
Hei luulia illalla vaik oon poika pieni
 
vierailija
Uskon, että hyvä iho on osittain perinnöllistä. Toiseksi siihen vaikuttaa elämän tavat. Vaikka sinulla olisi miten hyvä iho luonnostaan, niin alkoholi tupakka ja aurinko ovat sellaisia asioita, mitkä kyllä järjestää vanhenemisen ennen aikojaan.

Itse olen niitä onnekkaita, kenellä on lähtökohtaisesti hyvä iho, mutta kyllä se tässä neljänkympin korvalla alkaa rypistymään tämäkin.
 

Yhteistyössä