Mistä siis tietää onko älykäs.

  • Viestiketjun aloittaja no mitä sitten
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22732395:
Ok, mun sacher on todennäköisesti Maailman Rumin kakku, huomattava suoritus jopa minulta, mutta lopputuloksen epäesteettisyys ei vähennä leipomisen suomaan nautintoa. Ja miehelle riittää onneksi, että on hyvää :p
Mistä tulikin mieleen, että mullakin on jääkaapissa sacheria. Poika syö kakusta taikinaosat ja mä saan suklaan päältä ja aprikoosin välistä. Nyt ei vain ole tehnyt mieli, kun maha on ollut kipeänä monta päivää. Pahimmassa tapauksessa menee jouluherkuttelustakin ilo :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22732413:
:headwall: kinkunpaistomittari näyttää nyt vasta sen pienimmän mahdollisen lukeman, tässä menee koko yö..
En käytä mittareita. Noudatan kelloa kilomäärään suhteutettuna + AINA kinkunpaiston yhteydessä yksi ylimääräinen tunti :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja teidän äo:nne;22732427:
Mikä teidän äo:nne oikein on, eli mikä on sitä älykkyyttä?
No minun ÄÖ:ni oli 97, jos oikein muistan. Tosin yhdessä testissä 91. Mutta minulla on huono muisti, niin että nuo saattavat heittää parilla pisteellä suuntaan tai toiseen. Mutta ihan hyvä kuitenkin, pärjään mukavasti elämässä. Vaikka täällä palstalla osa jutuista onkin hiukan liian vaikeita ymmärtää :(
 
En ole täysin vakuuttunut, että kuka vaan voi elää seesteistä elämää. Vaikkakin onnen kokeminen ja tunteminen onkin osin asennekysymys ja seesteisyyteenkin voi suostua. Itse en siihen kokoaikaisesti kykene, olen siihen liian mutkainen mieleltäni. Vaikka tietynlaista seesteisyyttä elämään tuo kyllä se, että antaa luvan itselleen olla juuri niin tavallinen, keskinkertainen ja keski-ikäinen kuin on.

Mä en halua kinkuista puhua, meillä ei sellaista ole. Eikä tule.:popcorn:
 
En ole täysin vakuuttunut, että kuka vaan voi elää seesteistä elämää. Vaikkakin onnen kokeminen ja tunteminen onkin osin asennekysymys ja seesteisyyteenkin voi suostua. Itse en siihen kokoaikaisesti kykene, olen siihen liian mutkainen mieleltäni. Vaikka tietynlaista seesteisyyttä elämään tuo kyllä se, että antaa luvan itselleen olla juuri niin tavallinen, keskinkertainen ja keski-ikäinen kuin on.

Mä en halua kinkuista puhua, meillä ei sellaista ole. Eikä tule.:popcorn:
En itsekään usko, että seesteisyys on mahdollista 24/7. Mutta ihminen, joka pyrkii seesteisyyteen, pyrkii myös muuttamaan asenteitaan niin, että seesteisyys 60-90% ajasta on mahdollista.

Meillekään ei tule kinkkua vakaumuksellisista syistä.
 
"sama"
Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22732462:
No minun ÄÖ:ni oli 97, jos oikein muistan. Tosin yhdessä testissä 91. Mutta minulla on huono muisti, niin että nuo saattavat heittää parilla pisteellä suuntaan tai toiseen. Mutta ihan hyvä kuitenkin, pärjään mukavasti elämässä. Vaikka täällä palstalla osa jutuista onkin hiukan liian vaikeita ymmärtää :(
Eli yrität pelleilyllä sivuuttaa sen tosiasian, että sun äo ei ole korkea, vaan pelleilet, että se oikeasti muka on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22732484:
En itsekään usko, että seesteisyys on mahdollista 24/7. Mutta ihminen, joka pyrkii seesteisyyteen, pyrkii myös muuttamaan asenteitaan niin, että seesteisyys 60-90% ajasta on mahdollista.
Mullakin on tämän suuntaisia pyrkimyksiä. Mutta olen huomannut, että onnen esteitä on välillä vaikea havaita ja vielä vaikeampi niistä on päästä eroon. (Enkä nyt tarkoita pelkästään miehiä :D)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22732484:
En itsekään usko, että seesteisyys on mahdollista 24/7. Mutta ihminen, joka pyrkii seesteisyyteen, pyrkii myös muuttamaan asenteitaan niin, että seesteisyys 60-90% ajasta on mahdollista.

Meillekään ei tule kinkkua vakaumuksellisista syistä.
Minäkin pyrin seesteisyyteen. Liian harvoin kuitenkaan sellaista tunnen - täydellisenä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22732471:
Ohhoh, täällähän alkaa tapahtua! Ainakin selvisi, että kuka sen ihastus-penisrepeämä-homofobia -ketjun aloitti eilen :D :popcorn:
sun pitäis noin terävänä tietää että jos olisin alotuksen tehny ite ja myöhemmin kirjottanu siihen kirjautuneena niin olisin tällähetkellä bannissa.
 
[QUOTE="sama";22732494]Eli yrität pelleilyllä sivuuttaa sen tosiasian, että sun äo ei ole korkea, vaan pelleilet, että se oikeasti muka on.[/QUOTE]

En toki. Tyhjästä on paha nyhjästä. Kun latvassa humisee, ei sieltä juuri älyn omenoita putoile. :( Mutta vaikka olenkin Tyhmä ja Ruma, on minulla Kiinnostava Persoonallisuus. :saint:
 

Yhteistyössä