Mistä siis tietää onko älykäs.

  • Viestiketjun aloittaja no mitä sitten
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22732535:
sun pitäis noin terävänä tietää että jos olisin alotuksen tehny ite ja myöhemmin kirjottanu siihen kirjautuneena niin olisin tällähetkellä bannissa.
Hahaa, se nyt on helppo kiertää stealthille kirjoittautumalla :D Mutta jos kukaan ei halua tunnustaa, niin minä tunnustan! Ihan kaiken! Ihan mitä vaan! You name it!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22732484:
En itsekään usko, että seesteisyys on mahdollista 24/7. Mutta ihminen, joka pyrkii seesteisyyteen, pyrkii myös muuttamaan asenteitaan niin, että seesteisyys 60-90% ajasta on mahdollista.

Meillekään ei tule kinkkua vakaumuksellisista syistä.
Mulle riittäisi suhteellinen tyytyväisyyskin, ei edes tarvitse olla seesteistä, saati sitten onnellista. Jos olisi 30% ajasta onnellista, 60% seesteistä ja 90% tyytyväistä niin olisin onneni keväisillä kukkuloilla :D
 
dfbc
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22732535:
sun pitäis noin terävänä tietää että jos olisin alotuksen tehny ite ja myöhemmin kirjottanu siihen kirjautuneena niin olisin tällähetkellä bannissa.
Noei se banni automaattisesti napsahda, kyllä jonkun moden täytyy ensin huomata sääntörikkomus, eikä ne joka paikkaan ehdi.

Sä oot kyl ihme tosikko.
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22732535:
sun pitäis noin terävänä tietää että jos olisin alotuksen tehny ite ja myöhemmin kirjottanu siihen kirjautuneena niin olisin tällähetkellä bannissa.
Senkö takia tt:kin on viimein poistunut keskuudestamme että sai bannin usella nimimerkillä kirjoittamisesta tässä(kin) ketjussa? :whistle:
 
Mullakin on tämän suuntaisia pyrkimyksiä. Mutta olen huomannut, että onnen esteitä on välillä vaikea havaita ja vielä vaikeampi niistä on päästä eroon. (Enkä nyt tarkoita pelkästään miehiä :D)
Siinähän se haaste on myös itselläni. Omalla kohdallani olen huomannut avainsanaksi itsetuntemuksen. Mitä paremmin tunnen itseni, sitä paremmin opin kiertämään oman psyyken asettamat ansat. Koska yleensä pahin vihollisemme on piilotajuntamme. Nostamalla piilotajunnasta tietoja esitietoisuuteen ja sieltä tietoisuuteen voimme tehdä piilotajunnasta parhaimman liittolaisemme,
 
dfbc
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22732564:
tottakai mä olen tosikko, kirjotetusta tekstistähän sen näkee automaattisesti. voidaan sitä modea huudella vaikka jälkeenpäin tarkastaman asiaa :D
Olet tosikko, joka ikinen kerta kun joku heittää susta jotain läpällä niin alkaa kamala puolustelu ja todistelu että et sä niin ole tehnyt/sanonut tms. Vaikka kukaan ei edes sitä läppää oo tosissaan ottanut, paitsi sä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22732451:
niinkun kerroin jo jossain muussa ketjussa, tolla periaatteella saa hyvää vaan hyvällä tuurilla. katos kun kinkku ei tiedä painoansa eikä ymmärrä kellosta yhtään mitään. :D
Tiedän kinkun kilomäärän, joten osaan laskea paistoajan. Ja tiedän millaisen kinkun tämä kinkku haluaa = murenevan :D
 
Olet tosikko, joka ikinen kerta kun joku heittää susta jotain läpällä niin alkaa kamala puolustelu ja todistelu että et sä niin ole tehnyt/sanonut tms. Vaikka kukaan ei edes sitä läppää oo tosissaan ottanut, paitsi sä.
jaa että vastaus asiaan on pakosti tosikkomaista jos sitä ei pehmennä parillakymmenellä hymiöllä. :p:kiss::xmas::wave:
 
Mielestäni älykkyys ja kauneus ovat ehdottomasti yliarvostettuja ominaisuuksia ihmisessä. Minä olen mieluummin tyhmä, ruma ja ihan halavatun rikas. Säästää kattokaas vessapaperissakin. ;) Varsinkin henkinen rikkaus on pääoma, joka kasvaa korkoa ihan itsestään. Luin sen viimeviikon Seiskasta, siinä vasta ajattelun aihetta antava aviisi. Suosittelen.

Ok, nyt alan olla niin väsynyt, etten pysty enää hillitsemään sivupersoonalleni ominaista kieroutunutta huumorintajua, joten lähden koisimaan. Höyhensaarille. Tuutumaan. Unta pollaan. Vetelemään hirsiä. Ottamaan tirsat. Torkut. Tulikohan asia selväksi? Ikinä ei voi olla liian varma tai toistaa liiaksi, vai mitä? ;)
 
Muistan lukeneeni jostain, että älykkäät ihmiset tarvitsevat vähemmän unta. Olette ilmeisen älykkäitä kaikki, jotka tänne kirjoittelette.. sillä olette vielä valveilla. Joskin sekin toki riippuu siitä, mihin aikaan pitää herätä. Nukun itse ihan liian vähän, enkä usko sen johtuvan ylivertaisesta älystäni.:whistle:
Mutta nyt ajattelin toimia viisaasti ja mennä nukkumaan.:wave:
 
Loppukaneettina tuolle äÖ:n urkkijalle piti sanomani, että kuulostaisivatko nämä mun hihhulointini täällä oikeasti fiksummilta, jos allekirjoittaisin perään, että Olen tatuoimaton muija ÄO 199? Kyllä se haisee ihan samalta silloin, kun on sitä ihtiänsä, oli se äÖ ihan mikä tahansa... :D

Olen tatuoimaton muija ÄÖ 0
 
Muistan lukeneeni jostain, että älykkäät ihmiset tarvitsevat vähemmän unta. Olette ilmeisen älykkäitä kaikki, jotka tänne kirjoittelette.. sillä olette vielä valveilla. Joskin sekin toki riippuu siitä, mihin aikaan pitää herätä. Nukun itse ihan liian vähän, enkä usko sen johtuvan ylivertaisesta älystäni.:whistle:
Mutta nyt ajattelin toimia viisaasti ja mennä nukkumaan.:wave:
Jälleen yksi todistus ylimaallisen alhaisesta äÖ:stäni, olen aina nukkunut ihan hurjasti ihan siitäkin syystä, että olen ns. cat napper, eli nukun kevyttä ja katkonaista unta ja periaatteessa minun pitää korvata pitkillä unilla unen heikko laatu. Mutta vauvan synnyttyä (ja perittyä MINUN unenlahjani), olen huomannut pärjääväni sitten aika minimiunilla. Mikä on vaikuttanut aivotoimintoihin oikein pirtsakalla tavalla :cool:
 

Yhteistyössä