Mistä siis tietää onko älykäs.

  • Viestiketjun aloittaja no mitä sitten
  • Ensimmäinen viesti
Kyllä taas äly loistaa tällä palstalla, mm. 'elämä keskeytyksen jälkeen' tai mikä se nyt olikaan ketjussa. Hohhoi, kyllä monesti miettii että paljonkohan se äÖ onkin pudonnut sinä aikana kun täällä on palstaillut. Aivot sulaa lähes joka kerta kun täällä käy, ihan vain ihmisten tyhmyyteen. En tosiaan kuvittele olevani jotenkin äärimmäisen fiksu tai suvaitsevainen, kaukana siitä, mutta joskus täällä on vaan liikenteessä niin suoranaisen tyhmiä ihmisiä tyhmine kommentteineen että ei hyvää päivää. Mustavalkoinen, se on se palstan muotiväri ja siitä ei pidä poikkeaman.
 
No mä just ajattelin Chala sanoa, että voi jeesus sentään mitä ketjuja täällä taas on. :D Kaikkein parhaimpia on kuitenkin ne kukkaset, kun joku väittää ihan tiukasti jotain, jonka tiedän vääräksi mutta sitten sen toisen varmuus saa mut ihan horjumaan omassa vakaassa tietämyksessäni. :D
 
No mä just ajattelin Chala sanoa, että voi jeesus sentään mitä ketjuja täällä taas on. :D Kaikkein parhaimpia on kuitenkin ne kukkaset, kun joku väittää ihan tiukasti jotain, jonka tiedän vääräksi mutta sitten sen toisen varmuus saa mut ihan horjumaan omassa vakaassa tietämyksessäni. :D
Oi toi on paha. Ei pidä antaa epäilykselle valtaa. Musta ja valkoinen, muista ne :D
 
äiti 44 v
No mä just ajattelin Chala sanoa, että voi jeesus sentään mitä ketjuja täällä taas on. :D Kaikkein parhaimpia on kuitenkin ne kukkaset, kun joku väittää ihan tiukasti jotain, jonka tiedän vääräksi mutta sitten sen toisen varmuus saa mut ihan horjumaan omassa vakaassa tietämyksessäni. :D
Tietämys ei ole kovinkaan "vakaata" jos se noin vähällä horjuu...

Ja nyt alkaa joulun loppusuoran rutistus!
 
äiti 44 v
Alkuperäinen kirjoittaja mitä;22734221:
Paljon puhetta, vähän tekoja. Mitä siitä voimme päätellä?
Sen että joulupöydässäsi ei ole mitään jouluruokia. Joudut tyytymään tölkkihernekeittoon. Tule meille niin saat kaikkea muuta joulusafkaa paitsi kinkkua!
 
Randomi Byddy
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22734242:
Sen että joulupöydässäsi ei ole mitään jouluruokia. Joudut tyytymään tölkkihernekeittoon. Tule meille niin saat kaikkea muuta joulusafkaa paitsi kinkkua!
Tölkkihernari (vaikkapa Lidlin makkaroilla terästettynä on - ainakin arkisin - kunnon ruokaa, etenkin Vaasan tosirukiisen näkkärin kanssa.

Mutta tuostapa juolahti mieleeni pari detaljikysymystä joulusafkan suhteen:
Millainen a:) perunaalaatikko b) porkkalaatikko löytyy teidän pöydästä?
 
äiti 44 v
Tölkkihernari (vaikkapa Lidlin makkaroilla terästettynä on - ainakin arkisin - kunnon ruokaa, etenkin Vaasan tosirukiisen näkkärin kanssa.

Mutta tuostapa juolahti mieleeni pari detaljikysymystä joulusafkan suhteen:
Millainen a:) perunaalaatikko b) porkkalaatikko löytyy teidän pöydästä?
Imelletetty pottu (itse tehty) ja porkkanalaatikko (itse tehty ja valkopippuria). Lanttulaatikko myös itse tehty ja siinä RAJUSTI valkopipuria mutta ei liikaa että muukin maistuu. Ja sitten pähkinälaatikko, tehdään taaskin jos resepti jostain "arkistoistani" löytyy :D

Ja nyt TEKEMÄÄN ettei jää puheeksi!
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22734423:
Imelletetty pottu (itse tehty) ja porkkanalaatikko (itse tehty ja valkopippuria). Lanttulaatikko myös itse tehty ja siinä RAJUSTI valkopipuria mutta ei liikaa että muukin maistuu. Ja sitten pähkinälaatikko, tehdään taaskin jos resepti jostain "arkistoistani" löytyy :D

Ja nyt TEKEMÄÄN ettei jää puheeksi!
Mitä ihmettä on pähkinälaatikko? Siis suolaista vai makeaa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22734608:
Kiitos! Kyllä se taitaa tämä olla, ihan tasan tarkkaan. Vertaan vielä kun omani löydän mutta tutulta näyttää! Olipas kätevää, tack så mycket! (pakkoruotsilla :) ) Nyt tekemään, mitä ihmettä mä addiktina täällä roikun !?
Mun oli pakko googlettaa kun heräsi mielenkiinto, itse kun en ollut koskaan kuullutkaan moisesta. :) Munkin pitäisi alkaa tekemään jotain muuta kuin roikkua netissä, mutta...:ashamed:
 

Yhteistyössä