Mistä siis tietää onko älykäs.

  • Viestiketjun aloittaja no mitä sitten
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22733412:
Tietämys ei ole kovinkaan "vakaata" jos se noin vähällä horjuu...

Ja nyt alkaa joulun loppusuoran rutistus!
Tietämyt oli ehkä vakaata, mutta itsetunto horjuvaa. :D Kerran oli hulvaton ketju, jossa joku väitti, että hänen virtsansa tulee klitoriksesta. :O Tiesin, että niin ei voi olla, tai jos on, kyse on hyvin harvinaisesta anomaliasta. Mutta tyyppi ihan vakaasti väitti, että näin on ja se on ihan yleistäkin. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22734938:
Tätä en myönnä missään tapauksessa! Siis että olisin NOIN tyhmä!
Mutta sehän oli sen edellisenkin ketjun koko pointti: jos et ymmärrä tekstiäsi, niin vika on sinun vajavaisessa älyssäsi. :saint: Vaikket sitä myönnä, niin niin se vain on. Fakta. :whistle:
 
Voimmeko siis ajatella: Äly ja vaiva ovat kääntäen verrannollisia.

noh, enpä ole kuitenkaan vaivaitunut moisia ennen pohtimaan.
No en mä sitä mieltä ole, että tuo aina paikkaansa pitäisi. Joululaatikoista joku tuolla edellisellä sivulla kyseli, joten niihin lähinnä viittasin. Tottahan se kuitenkin esim. opiskeluissa on, että mikäli omaksuu asiat nopeammin / helpommin (älykkyys?), pääsee vähemmällä vaivalla lukemisen suhteen.
 
Heitin ilmoille hypoteesin. Ja totean että faktaa sen täytyy olla koska mä olen niin älykäs että olen ulkoistanut koko joulun muille, painelen valmiiseen pöytään ja lahjatkin on ostanut joku muu, mä vain menen ja nautin :D :saint:
Näin minäkin olen aiemmin tehnyt (no, lahjoja on tullut hankittua), mutta tänä vuonna joulustellaan meillä, joten minun täytyy hoitaa tavallista enemmän hommia. Nyt tosin yritän hoitaa työt pulkkaan tältä viikolta, jotta pääsen kotiin joulua viettämään.
 
äiti 44 v
Taitaa päteä, tavallaan. Minä ainakin tunnustan (taisin tästä jo aiemmin kirjoittaakin) menettäväni älyni (ainakin sen ekologisen) joululahjaostosten suhteen. Tänäkin jouluna ostin ihan liian monta lahjaa.
Ai tätäkö se tarkoitti, VAIKUTTAAKO älyyn markkinatalouden lait. Minä aloin ajattelemaan tuota "päteekö"-verbiä ihan liian mutkikkaasti :)

No selvisi sitten tämäkin niin ei tarvitse jatkaa elämää epätietoisuudessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22735268:
Se olikin vilpitön kohteliaisuus, siitäkin huolimatta että se tuli homofobiselta (naurettava ilmaisu!) ja muutenkin veemäiseltä nimimerkiltä "äiti 44v"! :D
:D Vertaisryhmässään on aina kiva tuntea ylemmyyttä :saint: Tosielämässä sitä ei sitten saakaan.. :D
 
äiti 44 v
Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22735484:
Ooh, mullakin on oma copycat :D Olenko mä jo palstajulkkis, kun joku toinen kirjoittelee mun nikilläni? :LOL:
Tuoko et ollut sinä harmaana? No jopas!

Kyllä me TODELLA ollaan JOTAKIN! Minua myös on joku joskus samalla nikillä (siis äiti 44v ja harmaana kuten originaalikin) kopioinut :D

Mutta älä kerro modeille, tappavat tääs tämän ketjun jos saavat tietää. Tosin taitaa tämä kuolla tappamattakin.
 

Yhteistyössä