Ok, tehdään asia nyt kerrankin selväksi, ettei tarvitse täällä vähätellä penaalia ja hänen älynlahjojaan. Olen käynyt useammassa älykkyystestissä sekä Seiskan että FB:n sivuilla, jokaisessa on ollut gaussin käyrän mukainen jakauma ja keskihajontana 15 ja tuloksena on, että olen aivan yhtä älykäs kuin keskiverto sinisimpukka. Että repikääs siitä.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22735024:Ihan miten vaan, tässä ei nyt ole aikaa saivarrella. Mutta MINÄ olen älykäs, teistä muista en mene takuuseen. Varsinkaan penaalista.
Lisäksi olen käynyt mittauttamassa Tieteen kuvalehden sivuilla ulkoisen viehätysvoimani tehon, ja tuloksen mukaan olen yhtä charmantti kuin Itämeren silakka.
Mutta en perusta itseanalyysiäni pelkkiin nettitesteihin, vaan lukuisten ihmisten mukaan olen Kiinnostava Persoona, sieluni kuulemma kiehtoo vähintään yhtä paljon kuin limaa kulkiessaan erittävä etana. Säätiedotuksia minulta kysytäänkin usein ja vastaan niihin parhaan kykyni mukaan. Huomiseksi EI ole luvassa poutaa.
Joulutortutkin ovat nyt valmiita, mutta toinen sacher-kakku pitää yhä kuorruttaa.