Meillä on ollut molempia, ja kumpainenkin on kyllä pitänyt lapset kuivina loskakelilläkintoisen Lassietecin huutiksesta ja toisen viime viikolla citymarketin plussatarjouksesta mutta siis Lassie g-tech ja nyt olen kuullut ettei kumpikaan välttämättä pidä vettä (1,5 v poika) eli pitääkö hankkia tähti jonathan tai reimatec jossa vesipilariarvo 10 000 ?!
Mä kans oisin ostanu Stadiumista, mutta kun oranssi oli jo loppu! Harmittaa ihan kybällä, kun oli niin ihana väri mielestäni kerrankin, mutta 116 senttistä ois ollut enää vain Lahdessa, joten en Helsingistä asti lähtenyt sitten hakemaan sieltä.. Joten alkuperäiseen kyssään vastaus; en ostanut haalaria, kierrätyshaalari kelvatkoon..Stadiumista ostin haalarin pojalle.
Kiva tietää, että Everestin puvut on hyvää laatua.. Meilläki tosiaan pojalle toi turkoosi/musta pukuEn ostanut kantistarjouksella, meni ohi multakin, oon kyllä kanta-asiakas.
Meidän tytöllä oli pari vuotta sitten iiiihana Everest-haalari, ja saman merkin kevyttoppatakki on tytöllä nyt käytössä. Tykkään kovasti. Tosi hyvää laatua, ja mielestäni aivan ihanan näköisiä . Nyt ostin sitten pojalle turkoosi-mustan haalarin, joka on ihan mielettömän makee pojan päällä, eikä varmaan tule samanlaista ihan joka nurkalla vastaan!
Mäki ostin prismasta Lassien haalarin. Tosi kivan värinenki on, ei aina sitä iänikusta sinistä pojalla!Prismasta
Elikkäs; olka-lahje n. 89 cm ja lahkeen sisäpituus n. 37 cm... nyt ku noi mittas niin toivottavasti poitsu ei vedä kauheaa kasvuspurttia talven aikana ettei jää pieneks toikivoin mitata.. hetki pieni, tuun kohta kertoon
KIITOS!! Tuo lahkeen sisäpituus on n. 5 cm pitempi ku mitä remun 86cm:n puvussa. Pakko varmaan ostaa 104cm.Elikkäs; olka-lahje n. 89 cm ja lahkeen sisäpituus n. 37 cm... nyt ku noi mittas niin toivottavasti poitsu ei vedä kauheaa kasvuspurttia talven aikana ettei jää pieneks toiki