Mistä ostit talvihaalarin lapsellesi?

• Viestiketjun aloittaja "aaaa"
  • Ensimmäinen viesti
Yhden ostin alkuvuonna Mukelomestan alesta, toisen ostin eilen kirppikseltä ja muut on vissiin tainneet tarttua kirppikseltä mukaan tässä vuoden saatossa.

Vauvan toppapuku on Jesperjuniorin alesta viime vuodelta.

[QUOTE="vieras";22222482]Meidän pojalla oli edellinen sieltä ja oon käyny kattelemassa, josko löytäisin uuden yhtä ihanan. Se edellinen oli kaks talvee ja oli edelleen tosi hyvässä kuosissa. Eikä tullu kumpanakaan talvena yhtään samanlaista vastaan :) Ostitko muuten kantistarjouksella? Mulla meni sekin nyt ohi...[/QUOTE]

En ostanut kantistarjouksella, meni ohi multakin, oon kyllä kanta-asiakas.

Meidän tytöllä oli pari vuotta sitten iiiihana Everest-haalari, ja saman merkin kevyttoppatakki on tytöllä nyt käytössä. Tykkään kovasti. Tosi hyvää laatua, ja mielestäni aivan ihanan näköisiä :). Nyt ostin sitten pojalle turkoosi-mustan haalarin, joka on ihan mielettömän makee pojan päällä, eikä varmaan tule samanlaista ihan joka nurkalla vastaan!

"minä vaan"
[QUOTE="Tiina";22222448]Tilasin Ticket to heavein nettikaupasta viime keväänä.[/QUOTE]

Samoin ostin viime keväänä Ticketin nettikaupasta toppahuosut ja takit molemmille pojille. Oli tosi ihania värejä :) saatavilla.
Haalarin ostin 3+1 päiviltä

"vieras"

Meidän tytöllä oli pari vuotta sitten iiiihana Everest-haalari, ja saman merkin kevyttoppatakki on tytöllä nyt käytössä. Tykkään kovasti. Tosi hyvää laatua, ja mielestäni aivan ihanan näköisiä :). Nyt ostin sitten pojalle turkoosi-mustan haalarin, joka on ihan mielettömän makee pojan päällä, eikä varmaan tule samanlaista ihan joka nurkalla vastaan!
Everest oli meilläkin ja oli kyllä yks parhaista haalareista, mitä meillä on koskaan ollut. Luulen, että käyn kans hakeen pojalle sellasen turkoosin haalarin, jos on vielä kokoja...

[QUOTE="vieras";22222522]Everest oli meilläkin ja oli kyllä yks parhaista haalareista, mitä meillä on koskaan ollut. Luulen, että käyn kans hakeen pojalle sellasen turkoosin haalarin, jos on vielä kokoja...[/QUOTE]

"Meidän" Stadiumista oli koot loppu, mutta tilasin niiden nettikaupasta - ilman toimituskuluja lähimpään Stadium-myymälään :)

Se oranssi oli myös makee, mutta meillä on pojalle talveksi oranssi-harmaa kaksiosainen asu joten haalari sai olla eri väriä.

"Tiina"

Minä en ole koskaan tajunnut, että tuoltakin voi haalareita hommata! Katsoin juuri nettikaupasta ja tosi kiva se turkoosi! Ja corduuraa, teipattua saumaa jne! Ja hinta enemmän kuin kohtuullinen! Sinne siis seuraavaksi =).

ei kokemusta
[QUOTE="vieras";22222522]Everest oli meilläkin ja oli kyllä yks parhaista haalareista, mitä meillä on koskaan ollut. Luulen, että käyn kans hakeen pojalle sellasen turkoosin haalarin, jos on vielä kokoja...[/QUOTE]

Minkäs hintaisia nuo Everestin haalarit ja kaks osaiset toppikset on? *miettii mitkä puvut ostais*

Yhteistyössä