Meidän pojalla oli edellinen sieltä ja oon käyny kattelemassa, josko löytäisin uuden yhtä ihanan. Se edellinen oli kaks talvee ja oli edelleen tosi hyvässä kuosissa. Eikä tullu kumpanakaan talvena yhtään samanlaista vastaan Ostitko muuten kantistarjouksella? Mulla meni sekin nyt ohi...Stadiumista ostin haalarin pojalle.
Everest oli meilläkin ja oli kyllä yks parhaista haalareista, mitä meillä on koskaan ollut. Luulen, että käyn kans hakeen pojalle sellasen turkoosin haalarin, jos on vielä kokoja...En ostanut kantistarjouksella, meni ohi multakin, oon kyllä kanta-asiakas.
Meidän tytöllä oli pari vuotta sitten iiiihana Everest-haalari, ja saman merkin kevyttoppatakki on tytöllä nyt käytössä. Tykkään kovasti. Tosi hyvää laatua, ja mielestäni aivan ihanan näköisiä . Nyt ostin sitten pojalle turkoosi-mustan haalarin, joka on ihan mielettömän makee pojan päällä, eikä varmaan tule samanlaista ihan joka nurkalla vastaan!
Minä en ole koskaan tajunnut, että tuoltakin voi haalareita hommata! Katsoin juuri nettikaupasta ja tosi kiva se turkoosi! Ja corduuraa, teipattua saumaa jne! Ja hinta enemmän kuin kohtuullinen! Sinne siis seuraavaksi =).En ostanut kantistarjouksella, meni ohi multakin, oon kyllä kanta-asiakas.
Meidän tytöllä oli pari vuotta sitten iiiihana Everest-haalari, ja saman merkin kevyttoppatakki on tytöllä nyt käytössä. Tykkään kovasti. Tosi hyvää laatua, ja mielestäni aivan ihanan näköisiä . Nyt ostin sitten pojalle turkoosi-mustan haalarin, joka on ihan mielettömän makee pojan päällä, eikä varmaan tule samanlaista ihan joka nurkalla vastaan!