Mistä ostit talvihaalarin lapsellesi?

• Viestiketjun aloittaja "aaaa"
  • Ensimmäinen viesti
"Kolmen äiti"
6v pojalle menee vielä viime talvinen Everst haalari, Stadiumista.
4v tytölle menee myös vielä viime talvinen Reimatec, Pikkuväestä. Ja hänelle on seuraava koko jo kaapissa valmiina, Everest Stadiumista.
Vauvalle on moniakin vauvahaalareita.

2
toisen Lassietecin huutiksesta ja toisen viime viikolla citymarketin plussatarjouksesta mutta siis Lassie g-tech ja nyt olen kuullut ettei kumpikaan välttämättä pidä vettä :( (1,5 v poika) eli pitääkö hankkia tähti jonathan tai reimatec jossa vesipilariarvo 10 000 ?!

toisen Lassietecin huutiksesta ja toisen viime viikolla citymarketin plussatarjouksesta mutta siis Lassie g-tech ja nyt olen kuullut ettei kumpikaan välttämättä pidä vettä :( (1,5 v poika) eli pitääkö hankkia tähti jonathan tai reimatec jossa vesipilariarvo 10 000 ?!
Meillä on ollut molempia, ja kumpainenkin on kyllä pitänyt lapset kuivina loskakelilläkin :)

"vieras"
yhden jonathan-kaupasta, yhden sokoksesta ja yhden mukelomestasta. kaikki -50% viime keväänä... sain siis cordura-jonatanit (116cm), remu travallen 122 (cm) ja reimatecin (mikään muu merkki ei tee 134 cm haalaria). Väitän tehneeni hyvät kaupat.

"tiksu"
Stadiumista ostin haalarin pojalle.
Mä kans oisin ostanu Stadiumista, mutta kun oranssi oli jo loppu! Harmittaa ihan kybällä, kun oli niin ihana väri mielestäni kerrankin, mutta 116 senttistä ois ollut enää vain Lahdessa, joten en Helsingistä asti lähtenyt sitten hakemaan sieltä.. Joten alkuperäiseen kyssään vastaus; en ostanut haalaria, kierrätyshaalari kelvatkoon..

"mie"
lillis.fi:stä ostin Lennen haalarin. Toiseksi etsin kaksiosaista, mutta en oo vielä ostanut. Tuolta samasta kaupasta kattelin yhtä, mutta en oo raaskinu. Ehkä joulun jälkeen alennusmyynnistä

teisu harmaana
En ostanut kantistarjouksella, meni ohi multakin, oon kyllä kanta-asiakas.

Meidän tytöllä oli pari vuotta sitten iiiihana Everest-haalari, ja saman merkin kevyttoppatakki on tytöllä nyt käytössä. Tykkään kovasti. Tosi hyvää laatua, ja mielestäni aivan ihanan näköisiä :). Nyt ostin sitten pojalle turkoosi-mustan haalarin, joka on ihan mielettömän makee pojan päällä, eikä varmaan tule samanlaista ihan joka nurkalla vastaan!
Kiva tietää, että Everestin puvut on hyvää laatua.. Meilläki tosiaan pojalle toi turkoosi/musta puku :D

"teisu"
[QUOTE="aaaa";22222988]Kävisköhän tuo Everestin oranssi haalari tytölle? Onko joku nähny livenä, onko se kuin laimea oranssi vai onko rehellinen, kirkas ORANSSI?[/QUOTE]

Se on kirkas oranssi.. tosi ihana tytöille :)

"aaaa"
[QUOTE="aaaaa";22223009]ääääääh mä oon nyt kahen vaiheella, oranssi vai pinkki, pinkki vai oranssi ........ :D[/QUOTE]

niin ja onko minkälaiset koot noissa verrattuna esim. Remuun tms?

"teisu"
[QUOTE="aaaa";22223015]niin ja onko minkälaiset koot noissa verrattuna esim. Remuun tms?[/QUOTE]

Remuun en tiiä verrata, mutta meillä poitsu 1 v 10 kk ja pituutta n. 85 cm niin piti ottaa 98 cm, jotta sai kasvuvaraa.. et mun mielestä taitaa olla aika naftia kokoa.. muuten pojalla 86 ja 92 vaatteita käytössä..

"aaaa"
[QUOTE="teisu";22223035]Remuun en tiiä verrata, mutta meillä poitsu 1 v 10 kk ja pituutta n. 85 cm niin piti ottaa 98 cm, jotta sai kasvuvaraa.. et mun mielestä taitaa olla aika naftia kokoa.. muuten pojalla 86 ja 92 vaatteita käytössä..[/QUOTE]

Jaksaisitko mitata tuon 98cm:n haalarin olka-lahje mitan ja lahkeen sisäpituuden? :ashamed: En tosin loukkaannu vaik et jaksa nähdä vaivaa :) Mun 3 v nimittäin käyttää nyt 86cm remun haalaria ja ajattelin seuraavaks 98cm mut onkohan pieni sitte...

[QUOTE="aaaa";22223055]Jaksaisitko mitata tuon 98cm:n haalarin olka-lahje mitan ja lahkeen sisäpituuden? :ashamed: En tosin loukkaannu vaik et jaksa nähdä vaivaa :) Mun 3 v nimittäin käyttää nyt 86cm remun haalaria ja ajattelin seuraavaks 98cm mut onkohan pieni sitte...[/QUOTE]

voin mitata.. hetki pieni, tuun kohta kertoon :)

"aaaa"
[QUOTE="aaaa";22223055]Jaksaisitko mitata tuon 98cm:n haalarin olka-lahje mitan ja lahkeen sisäpituuden? :ashamed: En tosin loukkaannu vaik et jaksa nähdä vaivaa :) Mun 3 v nimittäin käyttää nyt 86cm remun haalaria ja ajattelin seuraavaks 98cm mut onkohan pieni sitte...[/QUOTE]

meidän tyttö on siis 92cm pitkä.

Yhteistyössä