Mistä huomaa teidän kotinne sisustuksesta että siellä asuu myös mies?

• Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti
HippuTAR
Siitä ettei meillä oo moneenvuoteen ollu viherkasveja, ne kun oli aina miehen tiellä. Lopulta muutama vuosi sitte hävitin ne kaikki.

Samasta syystä en voi laittaa kalusteita ja verhoja niinku haluaisin.

"Maarit"
Minä pidän huolen siitä, että meillä ei ukko täytä taloa millään elektroniikalla tai muulla lapsellisella romulla. Ainoa, jonka olen hyväksynyt, on B&O:n valkoinen design-TV. Muutoin minä määrään miltä meillä näyttää, muutoin ei kehtaisi vieraita kotiin päästää!

"vieras"
..meillä on litteä telkkari. Jos asuisin yksin, tuskin ois koko toosaa. Pleikkarin oon ostanut tosin itse, joten elektroniikan määrä ei ole miehen vika.

Mulla on siisti mies ja meillä hyvin samanlainen maku. Sitä se ei kyllä ymmärrä, että olkkarin taso ei oo sen rahapussille ja puhelimelle tarkotettu. Oon yrittänyt kompromissina kaikenlaisia sieviä laatikoita ja purkkejakin, mutta aina ne on siinä lootan vieressä. :D

Itse kerään krääsäni keittiön tasolle. ;)

pilipali
Varmaankin siitä, että sisustus on siisti ja neutraali. Mies osaa sentään katsoa että huonekalut sun muut sopii jotenkin yhteen. Minulla taas ei ole minkäänlaista sisustussilmää. Kaupassa innostun aina kaikesta värikkäästä ja mitä erikoisemmista höpötyksistä jotka eivät mitenkään sovi yhteen, onneksi mies estää minua kantamasta niitä kotiin :D

asdfa
Viihde-elektroniikasta. Ei kai täällä muuten miehen maku/kädenjälki näy oikeastaan mitenkään, minä olen koko asunnon sisustanut ja mies luottaa makuuni. No on meillä selkeästi kahden ihmisen koti, koska täällä on kahden ihmisen tavarat. Meillä ei kuitenkaan juurikaan ole mitään tavaraa esillä, joten kaappeja saa tonkia, että saa selville miehen täällä asuvan.

Lunatic
Ei onneksi mistään, kun täällä ei semmosta turhaketta ole. :xmas:

(No ei sisustus silti kummonen ole, mutta enivei, joku mies varmaan naputtas esim erivärisistä keittiöntuoleistakin))

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"Vieras"
[QUOTE="mjau";27602791]' Mies pyyhkii sormin', ja sit löytyy viiruja peilistä ym.?! Ei ole totta!!! Kait mä olen vähän väsy ja ymmärsin väärin. (Sormet ristiin)[/QUOTE]

Taisit valitettavasti lukea oikein, tai sitten meitä on kaksi jotka ei (halua) ymmärrä lukemaansa *puistattaa*

Siis oikeesti mä voisin jopa harkita miehen vaihtoa tollasen takia...

juuh
Polkupyöriä seinällä, olohuone sisustettu sen mukaan miten hifilaitteet tulee sinne sijoittaa, valaistuksenkin se suunnitteli (minä osallistuin "ulkonäöllisiin seikkoihin" mutta mies hommasi tarpeeksi valoa tuovat ratkaisut) jne jne. Aika monesta asiasta huomaa, sillä käytännön miehenä pyrkii saamaan kodista ennen kaikkea toimivan. Ei tulisi kuuloonkaan että meillä johdot menisi pitkin lattioita. Ja minä peesailen mielelläni ja tuon omat mausteeni mukaan sen minkä ehdin.

meillä
Kopioitu kaverin hyvä kysymys FB:sta.

Meillä ei oikeastaan huomaa mistään. Miestä ei sisustus kiinnosta ja itse haluan että koti on kuin suoraan lehdestä. Tai no ehkä siitä tunnistaa, että miehen toimistossa, ainoassa huoneessa jossa minulla ei ole mitään sanavaltaa, on työpöytä täynnä tavaraa täydellisessä epäjärjestyksessä :)
Mies on ostanut telkkarin ja siihen liityvät laitteet ja tietokoneet ja eteisen lattialla on miehen sukkia ja paitoja ja housuja mytyssä ja sitten meillä on joitakin puisia tummia punasävysiä huonekaluja, joihin miehen kanssa yhdessä päädytty joskus 20 vuotta sitten opiskelijana.
mies on tuonut tänne jotain tuikkuastioita , ehkä hänen arpajaisvoittojaan.

"vieras"
Kaikenmaailman kukkakuoseista ;D Mies siis valitsi meille olkkariin omin päin kukallisen tapetin, sohvan selkänojatyynyihin kukallisen kankaan ja keinutuolin kukallisella verhoilulla... Lisäksi meillä on säilytystilaan nähden ihan liika tavaraa, astioita ym. miehen hankkimina, kaikki tietysti esillä kun kaappeihin ei mahdu. Tietokoneita + elektroniikkaa paljon.

Pöytätietokoneesta. Sitä ei olisi, jos ei olisi miestä...koska se tietokone on niin vatun ruma ja vie turhaa tilaa.

Muutoin kaikki olisi tismalleen ennallaan, koska kaikki muu on mun valitsemaani.

15 vuotta yhdessä
[QUOTE="huhhuh";27602894]Mitä vittua mä just luin? Paskarantuja peilissä/ikkunoissa koska mies pyyhkii sormin? Saanen kysyä, MIKSI tää mies pyyhkii sit ne paskaset kätensä ikkunaan tai peiliin, eikö ne kourat oo helpompi pestä??:D[/QUOTE]

täällä taas ja olen valmis puolustamaan miestäni. kyllä mies pesee kätensä, totta kai, mutta luonnollisesti "rapatessa roiskuu" . sitä paitsi on hyvä tapa aukaista ikkuna hetkeksi raolleen isomman hädän jälkeen.

15 vuotta yhdessä
[QUOTE="Vieras";27604893]Taisit valitettavasti lukea oikein, tai sitten meitä on kaksi jotka ei (halua) ymmärrä lukemaansa *puistattaa*

Siis oikeesti mä voisin jopa harkita miehen vaihtoa tollasen takia...[/QUOTE]

kaikkeen tottuu, kuten olen sanonut. ja mieluummin minä otan sottaisen miehen kuin vaikka alkoholiin taipuvaisen. jokaisessa meissä on vikamme ja hyvät puolemme. mieheni on raivoraitis ja täysin kunnollinen työssäkäyvä mies sekä erittäin hyvä isä lapsilleen.

"vieras"
1. Tietokone ja siitä lähtevä
2. valtava johtokimppu
3. kotiteatteriin ja sen takana oleva uusi
4. johtokasa ja tämän komeuden kruunaa
5. pelituoli ( tai mikä toi hirvitys nyt on )
ja
6. ukon vanha sininen iiiso nahkasohva jota mä yritän saada pois !!!

ts. puolet meidän olohuoneesta

Yhteistyössä