Mistä huomaa teidän kotinne sisustuksesta että siellä asuu myös mies?

• Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti
kuygkuyghn
Alkuperäinen kirjoittaja 15 vuotta yhdessä;27607473:
täällä taas ja olen valmis puolustamaan miestäni. kyllä mies pesee kätensä, totta kai, mutta luonnollisesti "rapatessa roiskuu" . sitä paitsi on hyvä tapa aukaista ikkuna hetkeksi raolleen isomman hädän jälkeen.
No toivottavasti hinkkaa ne kätensä ihan kloriitilla. Hyi yök...

!
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;27602398:
Olkkarista työhuoneeseen, eteisen lattian läpi kulkee lähes aina (99,9 % ajasta) piuha, joka ei poistu, koska mies ei jaksa alkaa selvittää, miksi homma ei enää toimi langattomana. :kieh:

Tuosta.

Voiko muillakin olla piuhat noin?

Luulin, että ainoastaan meillä.

Putkirempan ajaksi ne teipattiin lattiaan, ettei työmiehet kompastu.

"Vieras"
Lähinnä miehen vaatteista ja kengistä nsulakossa ja vaatehuoneessa ja polkupyöristä parvekkeella. Toisaalta samoista asioista minunkin asumiseni täällä huomaa. Meillä on yhdessä viimeisen päälle sisustettu koti ja tuskin olisi kovin erilaista jos jompikumpi ei täällä asuisi.

"heh"
Munkaan miestä sisustus ei kiinnosta pätkän vertaa. Ja lisäksi asuin tässä itse yksin ennen miestä joka sit muutti tänne. Seinällä on mieKalenteri, kämppä täynnä korkkareita, kaksi punaista seinää, huonekasveja, ei romuja tai johtoja esillä. Eli mahd epämiehekäs asunto :D no, sen verran mies on saanut aikaan että pöydällä on wow-hiirimatto ja pelihiiri. Ei muuta:0

Mun mies ei asu täällä mutta se kävi viime viikonloppuna vaihtamassa täällä järjestystä ja ripustamassa parit taulut ja koristeet seinälle. Jaksan edelleen hämmästellä miten paljon voi asunto muuttua kun sisustuskaverina on joku jolla on silmää :D Ennen tää oli tunkkainen luola, nyt tää on avara ja kaunis.. Mun miehellä on loistava maku, se saa sisustaa täällä koska vaan :heart:

Kyllä miehen läsnäolo näkyy, varmaankin pääosin minä olen sisustanut mutta kyllä meillä on miehen valitsemia valaisimia, huonekaluja ja tauluja muun muassa. Meillä hyvin samanlainen maku. Meillä ei myöskään olisi niin isoa tv:tä, musiikkivahvistimia jnejne jos minä asuisin ilman miestä :) Ja tottakai hänen henkilökohtaiset tavarat ja vaatteet on nähtävillä.

"hmh"
No valokuvista. Ja miehen jalkineista ja vaatteista. Konjakkipulloista viinakaapissa. Ajelehtivista sukkapareista lattialla. Pölyttömyydestä (meillä mies imuroi!!!). Tiede-lehdistä ja posteista merenkulkuhallitukselta.

En mä tiedä, näkyykö meidän sisustuksesta erityisesti miehen tai naisen kädenjälki; yhdessä on sisustettu, mutta oisko sellainen sukupuolineutraali sisustus. Esimerkiks lapsenlapset ovat itse asiassa kaikki miehen puolelta, mutta en tiedä tajuaisko asiaan vihkiytymätön, että ne on just miehestä merkkejä..

Meillä ei asu miestä. Mutta olen kuullut aika usein että kämppä näyttää miehen asunnolta. Tämän stereotyypittelevän kommentin aiheuttavat mm:

vaatteet pitkin poikin
kirja- ja lehtipinot
kasa mainospostia eteisen matolla
ikipesemättömät ikkunat
koriste-esineiden ja kangasverhojen puuttuminen

Ja muutama muu juttu joita en kerro, ettette liikaa järkyty :whistle:

Hmm. Jos alkaa stereotypioiden kautta miettiä, niin ei varmaan mistään. Jos taas tuntee mun mieheni, niin aika monista asioista näkee tämän olevan hänen kotinsa. Esimerkiksi taulut vessan seinillä, levysoittimet ja -kokoelma, kirjat, sisutuksessa käytetyt värit...

Suurista kaiuttimista olkkarissa, työvaatenaulakosta eteisessä, valokuvista. Ja tummaa puuta olevasta ruokäpöydästä. Tuossa mä annoin periksi kun tiedän miehen tuollaisesta tykkäävän ja ostin sen juuri meille, vaikka itse olisin ostanut mustan pöydän.
Meillä minä sisustan(ja pirun hyvin sisustankin)mutta meillä on miehen kanssa samanlainen sisustusmaku. Mies rakasti mun lahjaksi saamaani rahia jonka väristä en pitänyt. Mutta sen piti aina olla olkkarissa esillä ja jos piilotin sen niin mies aina etsi ja toi takaisin. Niinpä kolmen vuoden jälkeen värjäsin koko rahin mieleisekseni ja sisustukseen sopivaksi. Rahi saa olla nyt esillä ja molemmat sai ns.tahtonsa lävitse.

yökykölyk
Hyi h-lvetti oikeesti tuo sormiin pyyhkivä mies, joka jättää paskatahroja peileihin ja ikkunaankin... Tulee ihan kylmät väreet! Saisin kyllä raivokohtauksen jos mieheni jättäisi paskatahroja PEILIIN! Pyyhkikööt sormilla jos haluaa (vaikka sekin ehkä vähän erikoista? Eihän niillä edes saa puhtaaksi?) mutta jos niillä paskakäsillä on pakko mennä vielä paikkoja koskettelemaan... YÖK!

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja yökykölyk;27610468:
Hyi h-lvetti oikeesti tuo sormiin pyyhkivä mies, joka jättää paskatahroja peileihin ja ikkunaankin... Tulee ihan kylmät väreet! Saisin kyllä raivokohtauksen jos mieheni jättäisi paskatahroja PEILIIN! Pyyhkikööt sormilla jos haluaa (vaikka sekin ehkä vähän erikoista? Eihän niillä edes saa puhtaaksi?) mutta jos niillä paskakäsillä on pakko mennä vielä paikkoja koskettelemaan... YÖK!
Varmaan on joku paskasormifetissi, tai perseensormeilufetissi, jos ei käytä vessapaperia, vaikka sitä on saatavilla.

Tai paskasormillaikkunanjapeilinpyyhkimisfetissi.

Yhteistyössä