Mistä huomaa teidän kotinne sisustuksesta että siellä asuu myös mies?

• Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti
15 vuotta yhdessä
[QUOTE="vieras";27602581]asutteko Porvoossa?[/QUOTE]

mennyt kyllä off topiciksi koko homma muutenkin. eihän ne raidat sisustusta ole. mutta siitä huomaa, että talouteen kuuluu mies. yötä, ihmetelkää nyt tätä!

[QUOTE="...";27602595]Ainakin voi ihan kirjaimellisesti valitella paskasia ikkunoita...[/QUOTE]

:D Ja kertoa asuvansa oikeasti paskan keskellä. Olen niin monen kuullut käyttävän tuota ilmausta kertoessaan / kuvaillessaan kotinsa sekaisuutta tai likaisuutta (yleensä vielä hyvin hetkellistä...)

*puistatus*

"Kikka"
Hmm, no sen vaatteita löytyy ympäri kämppää kun on oltava työvaatteet, himavaatteet ja puhtaat farkut hollilla kokoajan. Meillä ei hirveesti oo mitään sisustusesineitä, pari käytännöllistä hyllyä ja vitriini, se ei kyllä johdu miehestä vaan tästä eläinmäärästä. Pölyä, karvaa ja kuraa saa hinkata ihan muutenkin eikä kumpikaan jaksa enempää kuin on pakko. Tää näyttää ihan äijän kämpältä kun välillä koirien takia ei oo ees mattoo lattialla, se laitetaan vain viikonloppuisin :D

Minn85.
Olkkarissa aika selkeitä mies-juttuja varmaan on Pleikka ja tietokone kahdella näytöllä. Tosin, itekin niitä arvostan.:D Keittiössä on kirjahyllyllinen Aku Ankan taskupokkareita, kellarissa lisää.. Vaatteita onnistutaan molemmat jättämään ympäri kämppää. Sisustusmaku molemmilla aika samanlainen myös.

Hmmm... en tieda.

A) minun talossani ei asu miesta
B) en ole hetkeen kaynyt siella varmistamassa, etta siella ei-asuva mies on kerannyt omaisuutensa
C) asun miehen talossa silloin, kun en asu omassani
ja
D) sahkotyokalut jne voivat olla kumman tahansa, ompelukone taalla miehen talossa on tietenkin miehen...

"poikia3"
Meillä näkyy siitä, että kylppärissä pyyhkeet ovat milloin mitäkin paria, samoin lakanat ja tyynyliinat. Mies ei välitä siitä, että kaikki olisi ns. sävy sävyyn tai suunnitellusti valittu. On siis pieni värien sekamelska.

lucifer
koko kodista, sopivasti miehen makua sekoitettuna omaani. asekaapeista, kalastusvälineistä, taljoista, kuvista... kaikesta huomaa että meillä asuu kaksi aikuista ja pari muksua.
niin ja pihaa kun katsoo niin voi herätä autojen määrästä epäillys että talossa asuu mies joka harrastaa jotain autoihin liittyvää:D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"huhhuh"
Mitä vittua mä just luin? Paskarantuja peilissä/ikkunoissa koska mies pyyhkii sormin? Saanen kysyä, MIKSI tää mies pyyhkii sit ne paskaset kätensä ikkunaan tai peiliin, eikö ne kourat oo helpompi pestä??:D

Tosta vaatekasasta olohuoneen nojatuolissa :mad:

Nojoo, mies on tuonut tähän huusholliin enemmän elektroniikkaa, kuin mitä mä olisin itse ikinä tuonut. Lisäksi se yritti kerran asetella kelkkakypäräänsä olohuoneen tasolle "sisustuselementiksi", mut sen idean jouduin blokkaamaan :saint:

• Tykkää
Reactions: Zucchini
:(
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;27602398:
Olkkarista työhuoneeseen, eteisen lattian läpi kulkee lähes aina (99,9 % ajasta) piuha, joka ei poistu, koska mies ei jaksa alkaa selvittää, miksi homma ei enää toimi langattomana. :kieh:

Tuosta.
Kauheaa. :(

Jätä se sika! Voimia!

Mun miehellä on "harraste"huone jossa on pelikonsoli ja soittokamat, lisäksi olohuoneessa on pari tuumaa liian iso telkkari ja lisää elektroniikkaa. Ja niitä vaatteita löytyy myös ylimääräisinä sisustuselementtinä pitkin huonekaluja.

no tuota
Uskokaa tai älkää, mutta kukkasista, siis viherkasveista, yhdestä kukkatapetista ja kimpuista maljakossa :) Minä olen meillä se pelkistetyn ystävä, mies rönsyilisi vaikka missä ruusumaailmoissa , siksi meillä onkin kompromissina tuo kukkatapettikin musta-valkoinen :)

Yhteistyössä