Mistä huomaa teidän kotinne sisustuksesta että siellä asuu myös mies?

• Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti
??
Kopioitu kaverin hyvä kysymys FB:sta.

Meillä ei oikeastaan huomaa mistään. Miestä ei sisustus kiinnosta ja itse haluan että koti on kuin suoraan lehdestä. Tai no ehkä siitä tunnistaa, että miehen toimistossa, ainoassa huoneessa jossa minulla ei ole mitään sanavaltaa, on työpöytä täynnä tavaraa täydellisessä epäjärjestyksessä :)

"jaapa"
Matot on miehen valitsemia.
Viihde-elektroniikka, johdot, leffat ja musiikki hyllyssä esillä. Tv-taso meidän yhdessä tekemä, ruma mutta ajaa asiansa.

Kodin sisustusvärit yhdessä sovittuja.

Vaatteet lattialla on miehen, kengät eteisen lattialla ja hammasharja kaapissa. Kynttilänjalat mies toi myös mukanaan, samoin laatulakanat ja joitain astioita.

Vaikka nää nyt alkuun.

Tjaa, meidän sisustus on kohtalaisen neutraali. Miehen jälki näkyy tosin elektroniikassa sen verran, että halusi ostaa kunnon kotiteatterin. Myös keittiön kaapiston päällä on ulkomainen katana telineellä, joka on miehen omaisuutta. Lisää teräaseita on valtavasti varastossa, mutta niille ei tähän asuntoon tule paikkaa löytymään (teräaseet on tosin oikeastaan yhteinen harrastus..).

Muuten mies sisustaa tuolinkarmeja, sohvaa ja sen sellaisia niinkin kauniisti kuin käytetyillä sukilla, verkkareilla tai työhousuilla, huppareilla.. Millon milläkin. Sallittakoon tämä hänelle siksi aikaa kunnes vaatteet kävelevät pyykkikoriin asti :saint:

Mulla ei oo miestä, mut täällä porukoilla huomaa ainakin siitä, että isä on laittanut lasivitriiniin kaikkia lasten värikkäitä, suttuisia töherryksiä (niin että lamputkin peittyy osittain) ja ne nyt vähän eroaa tästä muusta sisustuksesta. :D

15 vuotta yhdessä
naiskalenterista vaatekaapissa, käytetyistä kortsuista sängyn alla, vetämättömästä vessasta, rusehtavista raidoista vessan ikkunassa ja peilissä, likasista tennissukista siellä täällä...onhan näitä

15 vuotta yhdessä
[QUOTE="...";27602542]Wot!?![/QUOTE]

no sitä itteään joo, mutta tuoreeltaan helppo pyyhkäistä märällä pois eikä tunnu enää vauvan pyllypesua iljettävämmältä. eli siihenkin tottuu.

Alkuperäinen kirjoittaja 15 vuotta yhdessä;27602550:
no sitä itteään joo, mutta tuoreeltaan helppo pyyhkäistä märällä pois eikä tunnu enää vauvan pyllypesua iljettävämmältä. eli siihenkin tottuu.
:x Kuule, teillä huomaa, että teillä asuu pieni poika ja äiti. Mikä mies jättää "sitä itteään" vessan peiliin ja ikkunaan ?!?

Hyi helv...

"vieras"
Kitaroista yms musavehkeistä. Jotka tosin ovat yleensä kaapissa pois näkyvistä. Tosin voisihan nuo kitarat olla naisenkin... No pyörii noita käytettyjä sukkia sentään nurkissa.

15 vuotta yhdessä
:x Kuule, teillä huomaa, että teillä asuu pieni poika ja äiti. Mikä mies jättää "sitä itteään" vessan peiliin ja ikkunaan ?!?

Hyi helv...
meillä asuu 3 poikaa, mies, tyttö ja minä. ei meidän pojat niitä raitoja jätä. kyllä ne aina miehen jälijltä on. mies pyyhkii sormin, siitä johtuu. oppinut lapsena sormin pyyhkimään. ihan hyvä, tavallinen työssäkäyvä mies on muuten.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja 15 vuotta yhdessä;27602575:
meillä asuu 3 poikaa, mies, tyttö ja minä. ei meidän pojat niitä raitoja jätä. kyllä ne aina miehen jälijltä on. mies pyyhkii sormin, siitä johtuu. oppinut lapsena sormin pyyhkimään. ihan hyvä, tavallinen työssäkäyvä mies on muuten.
asutteko Porvoossa?

"..."
Alkuperäinen kirjoittaja 15 vuotta yhdessä;27602575:
Älkää ny :LOL:

Yhteistyössä