Mistä tietää, onko älykäs?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22714174:
Mä sanon tällä istuntojaksolla nyt enää tämän yhden asian: Te olette kaikki kateellisia mulle!
Niin kateellisia että useimmat kieltävät olevansa, mutta jotkut yrittävät hämätä ja lyödä leikiksi kipeän asian muka "myöntämällä" että "juu, ollaan ollaan me sulle kateellisia" :D Ihan niinku eivät olisi :D

Että silleen. Todistakaa että asia ei ole näin.

Mä olen kyllä ihan rehellisesti kateellinen sulle siitä että kehtaat niin suoraan olla tosi vittumainen. Mä en vaan kehtaa sanoa (kirjoittaa siis) asioita niin kusipäisesti kuin joidenkin kohdalla haluaisin.

Että tässä sulle kolmijalka taas yksi vihamies kun olen määritelmäsi mukaan nyt varmaankin mamman perskärpänen (not).

TT:stä tulee mieleen Idols-kokelaat, jotka vetävät ehkä ihan kohtalaisesti tai sitten ihan riman ali, mutta inttävät ja vänkäävät että he osaavat laulaa, he ovat hyviä laulajia koska äiti ja mummokin on aina sanoneet niin, ja kummisetäkin sanoi, he on hyviä ja te ette vaan tajuu sitä. Nii kerta.

Mä olen kyllä ihan rehellisesti kateellinen sulle siitä että kehtaat niin suoraan olla tosi vittumainen. Mä en vaan kehtaa sanoa (kirjoittaa siis) asioita niin kusipäisesti kuin joidenkin kohdalla haluaisin.

Että tässä sulle kolmijalka taas yksi vihamies kun olen määritelmäsi mukaan nyt varmaankin mamman perskärpänen (not).

No niin, onhan täällä sentään edes YKSI REHELLINEN ihminenkin joukossa :)

Ja nyt sille tauolle...

Mul tulee kyl jotenkin paha olla, kun kaikki on yhtä vastaan, vaikka se yksi ärsyttäisikin muita. Jotenkin, nyt hän ei saa tavallaan tilaisuutta perääntyä, vaan hänen on jatkettava samaan malliin.

Kyllä ihan vapaasti saa perääntyä, kukaan tuskin pakottaa sulkemaan sivua. Tt:hän nauttii tilanteesta, hän saa olla huomion keskipisteenä ja muut paistattelevat hänen loistavan älykkyytensä varjossa.

Tiiätkö, sä annat vieläkin tyhmemmän kuvat itsestäsi noilla nauruhymiöillä Ihan kun saisit itsesi mukamas näyttämään fiksummalta kun olet. EI.

Tämä tästä, melskaa vaikka itsellesi, kunhan jätät muut rauhaan.

Tiedätkö että mua ei ihan oikeasti kiinnosta yhtään mitä mieltä sinä olet minusta tai miten tyhmänä mua pidät. Kaikkihan eivät voi olla ylivertaisen älykkäitä kuten sinä oi mighty tt. Minä nyt vain satun pitämään niistä typeristä hymiöistä, varsinkin tuosta nauravasta, koska se kuvaa erittäin hyvin ajatuksiani asiasta. Taidat vaan olla kateellinen kun et samanlaista osaa tehdä :saint:

Ja jos mut hiljaiseksi halutaan niin bannia tulemaan vaan. En liene vielä ylittänyt sitä rajaa.

Kyllä ihan vapaasti saa perääntyä, kukaan tuskin pakottaa sulkemaan sivua. Tt:hän nauttii tilanteesta, hän saa olla huomion keskipisteenä ja muut paistattelevat hänen loistavan älykkyytensä varjossa.

Siis sä väität, että minä annan ylimielisen kuvan itsestäni, mutta sinä itse jankkaat ja jankkaat, halvennat, solvaat ja olet ERITTÄIN YLIMIELINEN olettaessasi, että muut eivät voi olla älykkäämpiä, kun sinä??

Sinä, jos joku se tässä olet ylimielinen ja et ymmärrä omaa käytöstäsi lainkaan!

Tiedätkö että mua ei ihan oikeasti kiinnosta yhtään mitä mieltä sinä olet minusta tai miten tyhmänä mua pidät. Kaikkihan eivät voi olla ylivertaisen älykkäitä kuten sinä oi mighty tt. Minä nyt vain satun pitämään niistä typeristä hymiöistä, varsinkin tuosta nauravasta, koska se kuvaa erittäin hyvin ajatuksiani asiasta. Taidat vaan olla kateellinen kun et samanlaista osaa tehdä :saint:

Ja jos mut hiljaiseksi halutaan niin bannia tulemaan vaan. En liene vielä ylittänyt sitä rajaa.

Suosittelen kyllä sulle hyvin pitkää bannia tuollaisella paskamaisella käytöksellä! Siinäs opit, jos opit!

En mä tiedä, tuntuisko hänestä oikeesti tolta... Mä yritän useinkin perääntyä, mut se tuntuu joskus turhalta, koska se on tavallaan sillon jo niin myöhästä. Vaikka yrittää selittää, mitä on tarkoittanut, se ei joteskin auta. Ku en oo ehkä kauheen hyvä tuomaan ajatuksiani silleen, et ne tajuttas oikeen.

Toisaalta ymmärrän sitäkin, et joku jatkaa samaa rataa senkin jälkeen, kun muut on loukkaantuneita, koska ne on sitä jokatapauksessa jo siinävaiheessa.

Siis sä väität, että minä annan ylimielisen kuvan itsestäni, mutta sinä itse jankkaat ja jankkaat, halvennat, solvaat ja olet ERITTÄIN YLIMIELINEN olettaessasi, että muut eivät voi olla älykkäämpiä, kun sinä??

Sinä, jos joku se tässä olet ylimielinen ja et ymmärrä omaa käytöstäsi lainkaan!

Missäs vaiheessa olen väittänyt olevani älykkäämpi kuin muut? Taidat muistella ihan omia replojasi nyt. Ja sua kohtaan todellakin olen ihan tarkoituksella ylimielinen koska tiedän olevani huomattavasti sinua älykkäämpi. Mitäs siitä tykkäät?

Ei mutta, nyt on kyllä pakko mennä tai oikeasti myöhästyn ja sehän ei sivistyneessä maailmassa sovi ollenkaan. Illanjatkoja ihmisille ja palataan toki tt myöhemmin ellei mua (HUI!) ole bannattu siihen mennessä :)

[QUOTE="kala";22714476]Chala laittaa nyt todisteita pöytään siitä, että hänen äo on suurempi kun tt:n ja NCM:n. Tuskin pystyy, kunhan vaan isottelee ja yrittää kaikkensa :D:D[/QUOTE]

Miten ja milloin NCM & TT ovat älykkyysosamääränsä aukottomasti todistaneet...?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä