Mistä te olette saaneet nimenne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Äidillä ja isällä oli molemmilla omat suosikkinsa ja jostain syystä isän suosikki voitti. Molemmat alkoivat samalla kirjaimella kuin iskän nimi, en tiedä onko se ollut jollain tavalla kriteeri nimelle (vaikka ei mun veljien nimet ala samalla kirjaimella). Toinen nimi on sama kuin äidin kolmas nimi, joka on myös äidin mummon nimi, ja tätä nykyä myös oman tyttäreni toinen nimi.

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Oletteko ikinä vanhemmiltanne kysyneet että mistä teidän nimi on keksitty? Mun etunimen äiti otti Viisikko kirjoista ja toinen nimi on seurausta siitä että iskä tykkää muutamista klassisen musiikin helmistä =)

Etunimesi on paula:)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Oletteko ikinä vanhemmiltanne kysyneet että mistä teidän nimi on keksitty? Mun etunimen äiti otti Viisikko kirjoista ja toinen nimi on seurausta siitä että iskä tykkää muutamista klassisen musiikin helmistä =)

Etunimesi on paula:)

Ei ole Paula, ei sinnepäinkään =)

Isäni kuulemma luki vessanpöntöllä Aku Ankkaa ja siinä oli joku vieraileva hahmo, jolta sain sitten etunimeni. Toinen nimeni on isäni äidin nimi ja kolmas nimeni tulee äitini äidiltä.

Kuulemma koitettu keksiä nimi jota ei muilla ole. Täysin kaimaani en olekaan vielä löytänyt, osittain kaimojani on muutamia, mulla on kaksiosainen nimi. Nimen loppuosa tosin on sitten ihan perintönimikin..

Yhteistyössä