Mistä tämä mielestänne kertoo???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Meillä kolme poikaa, joista nuorin jo 5. Olen haaveillut vielä yhdestä lapsesta jo kaksi vuotta. Keväällä sitten mieskin innostui, annoimme mahdollisuuden ja tulin heti pillereitten jälkeen raskaaksi, raskaus meni kuitenkin kesken. Söin taas laatan pillereitä, kun päätin että ei hyvänen aika sentään. Ja kun laatta loppui, olin taas sitä mieltä että yritetään. Kun ei siitä kierrosta tärpännyt, aloitin taas pillerit ja söin 2 kuukautta ja kuume ei vaan ota mennäkseen ohi kaikista peloista ja sikaflunssista huolimatta. Eli kolmannen kerran pillerit veks ja loppuviikosta pitäisi menkkojen alkaa, nyt taas sellaiset ajatukset päässä että voi hyvänen aika, pitäisikö kumminkin alkaa syödä pillereitä ja unohtaa koko juttu. Hulluko olen???? Yleensä kyllä osaan päättää asiat nopeasti ja tiedän mitä haluan, mutta tämän asian kanssa on kriisi. Enkä tosiaan tiedä mitä pitäisi tehdä ja ikää on 35, joten en voi mitään aikalisääkään ottaa........kommentteja

Aika rankkaa elimistölle toi pillereiden kanssa puuhaaminen, tollaset lyhyet tauot ei tee hyvää. Entäs jos jättäisit pillerit pois ja käyttäisitte jotain hormonitonta ehkäisyä jonkin aikaa ja kuulostelisitte mietteitänne?

Alkuperäinen kirjoittaja anneka66:
Aika rankkaa elimistölle toi pillereiden kanssa puuhaaminen, tollaset lyhyet tauot ei tee hyvää. Entäs jos jättäisit pillerit pois ja käyttäisitte jotain hormonitonta ehkäisyä jonkin aikaa ja kuulostelisitte mietteitänne?

Samaa mieltä..

tunnen itseni jotenkin tyhmäksi etten ole tuollaista puolta niinkään ajatellut :( eli hormoniasiatko siinä menee sekaisin vai onko jotain muutakin???? Kiitos kommenteista.

Et voi odotella iän puolesta? Kyllä sen lapsen voi mainiosti ajatella vaikka 3-4 vuoden päähän, ellei nyt ole vielä juttu varma. Meillä ainakaan ole kolmonen poissuljettu ja minä olen syntynyt -71 ja nuorin -07.

Kannattaa joka tapauksessa päättää joko jättää ne pillerit pois tai sitten käyttää niitä, ettei jatkuvasti vekslaa niiden kanssa. Ihan tavallista kuitenkin on, että ihan eka kierrosta ei raskaudu, ei varsinkaan, jos touhuilee tolla lailla pillereiden kanssa, voi mennä pari kiertoa että se oma kierto oikeasti tasaantuu ja alkaa tulla kiertoja missä on ovulaatio.

kyllä tuon iän puolesta ajattelen että olisi tavallaan viimeiset hetket ja sitten kerkiää nuo toisetkin jo liian isoksi, jos kauan odottelee. Välillä on ihan raastava kuume ja välillä taas kaikki järkisyyt nousee pinnalle tosi voimakkaasti.....iso asia kuitenkin.

toisaalta tosi kateellinen niille naisille, jotka ei niin kauheasti asioita ajattele, antaa mennä vaan kun siltä tuntuu. Mulla oli kolmas synnytys tosi kivulias, ehkä sekin kummittelee ja sitten kuulun noihin influenssariskiryhmiin lievän astman puolesta....joka tapauksessa lopetan tuon pillerien kanssa ees taas pelaamisen.

Yhteistyössä