Mistä ootte ostanu käsilaukkunne?*turhis*

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Käsveska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Second handina UFFista, Fidasta ja muilta kirppareilta, kuten miltei kaikki laukkuni. Hintaa muutama euro per veska, viimeisin löytö oli kuin uusi Björn Borgin musta nahkainen olkakantokassi, 7,90e, kirpparituotteeksi kalliihko, mutta tuotteen alkuperähinnan ja kunnon huomioonottaen kohtuullinen, ja kestää varmasti vuosia. Himoitsisin myös joko Sanna Kantolan Lumi-merkin laukkua, tai Minna Parikan luomuksia. Tuskin tulee ihan heti kuitenkaan ostettua, ei siltikään vaikka tuli veronpalautukset ;)
Loput laukut on matkoilta.
 
Yleensä olen ostanut Citymarketista Jouni Exclusiven, mutta viimeisimmän teetin Thaimaassa nahkaompelimossa. Mallina oli loppuunkulunut tekonahkainen Jouni E. ja hyvä tuli. Kustansi noin 75 euroa, kun samantapaiset nahkalaukut Suomessa esim. Sokoksessa olisi olleet hintaa 160 ekee + .
 

Yhteistyössä