Mistä johtuu tosi runsas valkovuoto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arpi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

arpi

Vieras
Siis neljännen raskauden, (joka siis keskeytettiin) jälkeen jatkunut varmaan puoli vuotta. Kierukka laitettiin myös n. kuukausi keskeytyksen jälkeen. Mikä vittu mulla on? Housut aina märät ja jos niitä ei ole tunnin välein vaihtamassa, se valkovuoto kovettuu ja rupee haisee. YÄK!

Joillakin on aina runsas valkovuoto. Ei siihen mitään erityistä syytä tarvita. Itse joudun käyttämään koko ajan pikkuhousunsuojia, koska muuten olisi koko ajan pikkarit märät. Suosittelen samaa ap:llekin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tähdenlennon tavoittelija:
mut ei kai normaalisti valkovuodon pitäisi haista? :o

No jos se jää ns. mätänemään alkkareihin, tottakai se alkaa haisemaan. Ap:n tekstistä sai kuvan että vasta myöhemmin alkaa haisemaan, ei siis heti...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tähdenlennon tavoittelija:
mut ei kai normaalisti valkovuodon pitäisi haista? :o

No jos se jää ns. mätänemään alkkareihin, tottakai se alkaa haisemaan. Ap:n tekstistä sai kuvan että vasta myöhemmin alkaa haisemaan, ei siis heti...

jaa, no ei mulla haise. tietysti jos on runsaampi vuoto, niin asia voi olla toisin.
Mutta suosittelen kyllä gynellä käyntiä, niin tietää ettei kyseessä ole tulehdus.

Toisilla sitä vaan tulee enemmän toisilla vähemmän... Jos ei haise "tuoreena" miltään, ei ole värillistä eikä ole mitään muistakaan oirfeita esim. mahakipuja niin tuskin on mitään ihmeempää.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Toisilla sitä vaan tulee enemmän toisilla vähemmän... Jos ei haise "tuoreena" miltään, ei ole värillistä eikä ole mitään muistakaan oirfeita esim. mahakipuja niin tuskin on mitään ihmeempää.

Tälle peesi.

Yhteistyössä