Missä mestoissa te olette nuoruutenne viettänyt.....?

hondatyttö harmaana..
Alkuperäinen kirjoittaja Maikki-Likka:
Alkuperäinen kirjoittaja Elli Etikka:
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Raviskallahan minä ja pussikaljaa niinpaljon juonut kun pää kesti ja ehkävähän enemmänkin
Kuin myös raviskalla tullu pompittua...mutta ei pussikaljaa juoden vaan green lemonia. (meniköhän nimi oikeen.)
Mie ainakin muistan Green Limen, oli mun vakkari :D
nammm
 
linnasaaressa eli leeverissä. teatterin takana, torinrannassa ja loopissa. oulussa nämä siis. nykyäänkään en kaihda näitä paikkoja pussikaljalle. baareista hengaan lentävässä lautasessa miloussa ja nelivitosessa. en mä vielä mikään vanha oo, elän nuoruutta para-aikaa
 
Vieras
Huvikumpu, Mansikkamaja, Niinivedenpäässä joku tosi ankea työväentalo...sinne piti kuitenkin päästä :) Voi elämää... Jännä muuten että silloin ihan "huippunimet" kävi noissa pienissäkin paikossa, nykyisin tuskin lähtevät minnekään tosi syrjäiseen maamiesseurantaloon soittelemaan.
 
Oulussa Ainolanpuisto, torinranta tai letkunpuisto pussikaljojen kera. Autolla rinkiä marketeilla, yleensä kyytiläisenä ja edelleen pussikaljojen kera. Sitte kesällä ilmanmuuta Nallikarissa, varsinkin juhannuksena. Ylikiimingin lava myös tuli tutuksi, vähän liiankin kanssa. Nivalan Tuiskulassa joskus jotain käytiin kuunteleen... Unehtuikohan jotain...
 
Oi niitä aikoja..
Nivalan tuiskula ja Lestijärven discoland. Onkohan kumpaakaan enää olemassa tai mitään menoja. Oli ne aikoja, joskus Evijärvellä myös käytiin.. Hauskoja reissuja! =)
 
Sone
Punkaharjun huviniemessä pussikaljojen kanssa. Sinne taidettiin karatakkin joskus. Esiintyjiä siel oli vielä sillon yö ja klamydia, mascara, nylon beat, lehtivihreät, turos hevi gee yms. Nykyään ei kai enää ole mitään himinää. Oli hauskaa sillon, noin 10 vuotta sitten.
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja Meri-Kaisla:
Alkuperäinen kirjoittaja tam-tam-tam:
Alkuperäinen kirjoittaja Meri-Kaisla:
Alkuperäinen kirjoittaja AugustMoon:
Alkuperäinen kirjoittaja tam-tam-tam:
Itse olen viettänyt nuoruuteni paikassa joka joskus oli hyvinkin tunnettu mutta "kuoli" sitten minun ikäpolveni kasvoi "aikuiseksi". Kerron sen jos joku muukin on samassa paikassa ollut kuuntelemassa bändejä ja juomassa pussikaljaa
Miekii just samanlaisessa paikas..... :)
Kuulostaa tutulle... B)
Me ollaan varmaan oltu samassa paikassa =)
Lepakkoa ei voi unohtaa...
lepakossa tuli jokunen bändi nähtyä. :D ja tavattua myös yksikin mies, joka on tuossa vierellä roikkunut viimeiset 14 vuotta... :)
 

Yhteistyössä