Missä mestoissa te olette nuoruutenne viettänyt.....?

Alkuperäinen kirjoittaja tam-tam-tam:
Alkuperäinen kirjoittaja Meri-Kaisla:
Alkuperäinen kirjoittaja AugustMoon:
Alkuperäinen kirjoittaja tam-tam-tam:
Itse olen viettänyt nuoruuteni paikassa joka joskus oli hyvinkin tunnettu mutta "kuoli" sitten minun ikäpolveni kasvoi "aikuiseksi". Kerron sen jos joku muukin on samassa paikassa ollut kuuntelemassa bändejä ja juomassa pussikaljaa
Miekii just samanlaisessa paikas..... :)
Kuulostaa tutulle... B)
Me ollaan varmaan oltu samassa paikassa =)
Lepakkoa ei voi unohtaa...

lady of the lake
Teininä Oulussa Ainolan puistossa juotiin ensin pussikaljat ja sitte keskustaan heilumaan :D Käytiin myös "legendaarisessa" kymppi-diskossa.Täysikäseksi päästyäni istuin Wanhan Wernerin penkit puhki :whistle:

Me hengailtiin sillä Musarilla, josta Anssi Kela lauloi :D
Ja Tinuskilla (=rantakioski) ja Oharilla (=nuorisokerho). Ja kun täysi-ikäisyys saavutettiin, oltiin aina monttubileissä, eli yhdessä ravintolassa, joka oli maan alla.

pilkku
Alkuperäinen kirjoittaja SmaNi:
Siis jos tarkoitat missä nuorena käytiin bändejä kuuntelemassa, niin Lallintalo "lallis" ja joskus kesäisin Eenokilla B)
Voiku vois viä joskus mennä sinne (haikee hymis).
Meen piti yehdä semmonen "muistoja nuoruudesta" kiertue viime kesänä ja pakata lonkerot reppuun ja lähtee taas lallikselle vanhalla porukalla. Voi niitä aikoja...

Elli Etikka
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Raviskallahan minä ja pussikaljaa niinpaljon juonut kun pää kesti ja ehkävähän enemmänkin
Kuin myös raviskalla tullu pompittua...mutta ei pussikaljaa juoden vaan green lemonia. (meniköhän nimi oikeen.)

Yhteistyössä