Varmaan sitten ollaan oltu, kun oon 73Alkuperäinen kirjoittaja Vanha Lalliksen kävijä:Luultavasti ollaan oltu joskus samaan aikaan!!! Olen 75.Alkuperäinen kirjoittaja SmaNi:Siis jos tarkoitat missä nuorena käytiin bändejä kuuntelemassa, niin Lallintalo "lallis" ja joskus kesäisin Eenokilla B)
Lepakkoa ei voi unohtaa...Alkuperäinen kirjoittaja tam-tam-tam:Me ollaan varmaan oltu samassa paikassa =)Alkuperäinen kirjoittaja Meri-Kaisla:Kuulostaa tutulle... B)Alkuperäinen kirjoittaja AugustMoon:Miekii just samanlaisessa paikas.....Alkuperäinen kirjoittaja tam-tam-tam:Itse olen viettänyt nuoruuteni paikassa joka joskus oli hyvinkin tunnettu mutta "kuoli" sitten minun ikäpolveni kasvoi "aikuiseksi". Kerron sen jos joku muukin on samassa paikassa ollut kuuntelemassa bändejä ja juomassa pussikaljaa
Alkuperäinen kirjoittaja nivea:iloharjulla,huvikummussa,piitterissä ja lapinlahdella oli joku paikka jonka nimeä en nyt muista....
Alkuperäinen kirjoittaja tam-tam-tam:Alkuperäinen kirjoittaja nivea:iloharjulla,huvikummussa,piitterissä ja lapinlahdella oli joku paikka jonka nimeä en nyt muista....
Honkaharju?! Ja huvikumpu osu ja uppos
Voiku vois viä joskus mennä sinne (haikee hymis).Alkuperäinen kirjoittaja SmaNi:Siis jos tarkoitat missä nuorena käytiin bändejä kuuntelemassa, niin Lallintalo "lallis" ja joskus kesäisin Eenokilla B)
Kuin myös!Alkuperäinen kirjoittaja maalaisserkku:Oi niitä aikoja, kaiholla muistelen!!!!
Kuin myös raviskalla tullu pompittua...mutta ei pussikaljaa juoden vaan green lemonia. (meniköhän nimi oikeen.)Alkuperäinen kirjoittaja vicy:Raviskallahan minä ja pussikaljaa niinpaljon juonut kun pää kesti ja ehkävähän enemmänkin
Oi niitä aikoja...Alkuperäinen kirjoittaja sukahu:hämeenkadun mäkkärin edustalla tampereella...eli hämppiksessä..