Missä mestoissa te olette nuoruutenne viettänyt.....?

vanhus vm-70
Alkuperäinen kirjoittaja Sone:
Punkaharjun huviniemessä pussikaljojen kanssa. Sinne taidettiin karatakkin joskus. Esiintyjiä siel oli vielä sillon yö ja klamydia, mascara, nylon beat, lehtivihreät, turos hevi gee yms. Nykyään ei kai enää ole mitään himinää. Oli hauskaa sillon, noin 10 vuotta sitten.
Oli siellä jo reilu 20 v sittenkin menoa.. Totta että hyytyi ikävästi menopaikka.
Nimimerkki tuuliajolla oli hyvä olla..

Lepalla (sekä sisällä että alikulkutunnelissa... ), Hirvipuistossa, Suokissa... Joskus Matinkylän aurinkogaltseilla... Ja tietty kavereiden luona aina siellä missä vanhemmat oli muualla... Alaikäsenä ennenku tutustuin moniin ihmisiin, istuin perjantait yksin Kampin kallioilla ja turisin monenmoisten ihmisten kanssa, siinä kun moni odotti kaveria ja poltti tupakin ennenku läks baariin :D :ashamed:

Täysikäsenä sit KYnällä (alakerran heviluolassa tietty ), Tavalla, Teatrossa tai Thunder Roadhousessa.

Ja minusta Lepa ei koskaan kuollut, ennemminkin se tapettiin :'( :'(

meilläkin
Alkuperäinen kirjoittaja Meri-Kaisla:
Alkuperäinen kirjoittaja AugustMoon:
Alkuperäinen kirjoittaja tam-tam-tam:
Itse olen viettänyt nuoruuteni paikassa joka joskus oli hyvinkin tunnettu mutta "kuoli" sitten minun ikäpolveni kasvoi "aikuiseksi". Kerron sen jos joku muukin on samassa paikassa ollut kuuntelemassa bändejä ja juomassa pussikaljaa
Miekii just samanlaisessa paikas..... :)
Kuulostaa tutulle... B)
Ihan tuttu paikka on, kuulostaa Himangan hallilta....

vierailijanahan
Alkuperäinen kirjoittaja Oi niitä aikoja..:
Nivalan tuiskula ja Lestijärven discoland. Onkohan kumpaakaan enää olemassa tai mitään menoja. Oli ne aikoja, joskus Evijärvellä myös käytiin.. Hauskoja reissuja! =)
tunnustan että tuttuja ovat minullekin! Ikimuistoista ja liftaten tietenkin...

Kemijärvellä "tökärillä" discossa tanssattiin ja rundattiin tanssijoiden ympärillä rinkiä. Pussikaljaa tökärin takana tai veljen luona kiuaskorventiellä-tökäri näkyi ikkunasta, ei ollu pitkä matka bilettämään :D
Ja sit ku disco päätty niin kaupungille bilistämään ja dokaamaan ja tietty poikia iskemään :p

Yhteistyössä