PeesaanAlkuperäinen kirjoittaja oulun plikkoi:No Rattorissa ja Grammarissa tietenkin, ennen ravintolaikää (siitä on kauan ) Lentävässä ja Letkun puistossa.
PeesaanAlkuperäinen kirjoittaja oulun plikkoi:No Rattorissa ja Grammarissa tietenkin, ennen ravintolaikää (siitä on kauan ) Lentävässä ja Letkun puistossa.
Mie ainakin muistan Green Limen, oli mun vakkariAlkuperäinen kirjoittaja Elli Etikka:Kuin myös raviskalla tullu pompittua...mutta ei pussikaljaa juoden vaan green lemonia. (meniköhän nimi oikeen.)Alkuperäinen kirjoittaja vicy:Raviskallahan minä ja pussikaljaa niinpaljon juonut kun pää kesti ja ehkävähän enemmänkin
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Eeeh, me olimme vain siellä sun täällä, Salossa, kadulla, pääsääntöisesti.
nammmAlkuperäinen kirjoittaja Maikki-Likka:Mie ainakin muistan Green Limen, oli mun vakkariAlkuperäinen kirjoittaja Elli Etikka:Kuin myös raviskalla tullu pompittua...mutta ei pussikaljaa juoden vaan green lemonia. (meniköhän nimi oikeen.)Alkuperäinen kirjoittaja vicy:Raviskallahan minä ja pussikaljaa niinpaljon juonut kun pää kesti ja ehkävähän enemmänkin
Samoin, Linnoituksen vallit tulivat siihen aikaan tutuksi. Joskus pitää lähteä muistelemaan sinneAlkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Valleilla istuttiin! Ja pusupuistossa ja vuoressa!!
lepakossa tuli jokunen bändi nähtyä. ja tavattua myös yksikin mies, joka on tuossa vierellä roikkunut viimeiset 14 vuotta...Alkuperäinen kirjoittaja Meri-Kaisla:Lepakkoa ei voi unohtaa...Alkuperäinen kirjoittaja tam-tam-tam:Me ollaan varmaan oltu samassa paikassa =)Alkuperäinen kirjoittaja Meri-Kaisla:Kuulostaa tutulle... B)Alkuperäinen kirjoittaja AugustMoon:Miekii just samanlaisessa paikas.....Alkuperäinen kirjoittaja tam-tam-tam:Itse olen viettänyt nuoruuteni paikassa joka joskus oli hyvinkin tunnettu mutta "kuoli" sitten minun ikäpolveni kasvoi "aikuiseksi". Kerron sen jos joku muukin on samassa paikassa ollut kuuntelemassa bändejä ja juomassa pussikaljaa
KY?Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:TF'lla, Tavastialla ja en sitten pirullakaan muista sita kolmatta. Tietaako joku sen paikan - kauppakorkealaisten paikka,,,, mika ihme se olikaan,,,, nyt jaa vaivaamaan,,,,