Laulava Lomittaja
Ala-aste Koskenkylän ala-asteella ja yläaste Myllyharjun yläasteella , Loviisassa
Mäkin olen noissa peruskouluani käynyt. Ulvilan lukio jatkoi listaa.Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Ja vuosilukuja kehiin, mäkin oon noissa poikennut.Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Mä aattelinkin et sun puhetavassa on jotain tuttua Pakko olla jotain Porin suunnalta tarttunuttaAlkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Toejoen ala-aste, Harjunpään ala-aste, Sillankorvan ala-aste, Ulvilan yläaste, Pohjois-Porin yläaste ja kymppiluokka Kuninkaanhaan yläasteella.
Mä oon ollu -90 ukpyssä kans.Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:[
Yläasteen kävin seiskaluokan tuolla Ulvilan yläasteella ja sitten kasin ja ysin Pohjois-Porissa, eli 91-92. Kuninkaanhaan yläasteelle sitten vuonna 93.
Sun syntymävuosi?Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:[
Mäkin olen noissa peruskouluani käynyt. Ulvilan lukio jatkoi listaa.
-82Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Sun syntymävuosi?Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:[
Mä olen käynyt Aleksis Kiven peruskoulussa kymppiluokan...oisko ollut 1991...kait.Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:mä en usko täällä olevan ketään joka olisi ollut samaan aikaan samassa koulussa kuin mä, mutta Taivallahti luokat 1-4 ja Aleksis Kiven Peruskoulu 5-9
Ei o totta, Oishan se pitäny arvata. Jampan kasvatti!Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Saunakallion ala-aste J: pää,
Kartanon yläaste J: pää,
Oulunkylän yhteiskoulu H:ki
Kirkonseudun yläaste Tuusula
Ok, mun peruskoulu loppui -99Alkuperäinen kirjoittaja vaasa:Olin ensimmäisiä 8. luokkailaisia tuossa koulussa silloin kun se valmistui -90-luvulla.Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:VARISKALAISET hooii :wave: Koska ootte käyneet sen?
No me ei kyl olla oltu samaan aikaan noissa laitoksissa. Mä oon ihan mummu.Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:-82Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Sun syntymävuosi?Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:[
Mä voin mieluummin alkaa teiniks. Kolkuttaa tuo 30v jo kulman takana kumminkin niin saanpa sitten edes jossain vielä olla nuorempiAlkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:No me ei kyl olla oltu samaan aikaan noissa laitoksissa. Mä oon ihan mummu.Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:-82Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Sun syntymävuosi?Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:[
Täällä myös Jalkarannan a-a (alkaen -92) ja yläaste sitten Lyseossa.Alkuperäinen kirjoittaja hmph:jalkarannan a-a 1luokka -90 =)Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:kausalan ala-aste, jalkarannan a-a
kärpäsen ya, keskustan ya (jns)
Mitäs vuosimallia?Alkuperäinen kirjoittaja lana:Malmin ala- ja yläaste