Missä koulussa kävitte peruskoulun? Löytyykö tuttuja?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Toejoen ala-aste, Harjunpään ala-aste, Sillankorvan ala-aste, Ulvilan yläaste, Pohjois-Porin yläaste ja kymppiluokka Kuninkaanhaan yläasteella.
Mä aattelinkin et sun puhetavassa on jotain tuttua :D Pakko olla jotain Porin suunnalta tarttunutta :D
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Toejoen ala-aste, Harjunpään ala-aste, Sillankorvan ala-aste, Ulvilan yläaste, Pohjois-Porin yläaste ja kymppiluokka Kuninkaanhaan yläasteella.
Mä aattelinkin et sun puhetavassa on jotain tuttua :D Pakko olla jotain Porin suunnalta tarttunutta :D
Mä olen asunut Turussa ja lähiseuduilla nyt yhteensä 12 vai 13 vuotta. Silti mun puheesta kuulee selvästi porin murteen. Porissa taas taivastellaan miten mä kuulemma väännän NIIN turkua :D

Yks kalakauppias kysyi joskus että olenko mä Laitilasta :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Toejoen ala-aste, Harjunpään ala-aste, Sillankorvan ala-aste, Ulvilan yläaste, Pohjois-Porin yläaste ja kymppiluokka Kuninkaanhaan yläasteella.
Mä aattelinkin et sun puhetavassa on jotain tuttua :D Pakko olla jotain Porin suunnalta tarttunutta :D
Ja vuosilukuja kehiin, mäkin oon noissa poikennut.
Mä en oo missään noista ollut mutta Porissa oon kakarana asunu ja viettänyt monia kesälomia :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Toejoen ala-aste, Harjunpään ala-aste, Sillankorvan ala-aste, Ulvilan yläaste, Pohjois-Porin yläaste ja kymppiluokka Kuninkaanhaan yläasteella.
Mä aattelinkin et sun puhetavassa on jotain tuttua :D Pakko olla jotain Porin suunnalta tarttunutta :D
Mä olen asunut Turussa ja lähiseuduilla nyt yhteensä 12 vai 13 vuotta. Silti mun puheesta kuulee selvästi porin murteen. Porissa taas taivastellaan miten mä kuulemma väännän NIIN turkua :D

Yks kalakauppias kysyi joskus että olenko mä Laitilasta :snotty:
:LOL:
Mä oon ollu ihan taapero kun muutettiin Porista pois mut vietin siellä monta kesää nuorempana :D Multa on Porin murre karissu jo muutama vuos sitten :D Mut ei mun tartteis kun hetkeks päästä käymään siel ni sit kyl taas puhuttais pari viikkoo murteilla :D
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Toejoen ala-aste, Harjunpään ala-aste, Sillankorvan ala-aste, Ulvilan yläaste, Pohjois-Porin yläaste ja kymppiluokka Kuninkaanhaan yläasteella.
Mä aattelinkin et sun puhetavassa on jotain tuttua :D Pakko olla jotain Porin suunnalta tarttunutta :D
Ja vuosilukuja kehiin, mäkin oon noissa poikennut.
Ou nou. Ootas... ekan luokan kävin tuolla Toejoella ja se oli sit vuonna 84. Seuraavat 2 vuotta meni Harjunpäässä, nelosesta kutoseen Sillankorvan koulussa, eli 87-89.

Yläasteen kävin seiskaluokan tuolla Ulvilan yläasteella ja sitten kasin ja ysin Pohjois-Porissa, eli 91-92. Kuninkaanhaan yläasteelle sitten vuonna 93.
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
:LOL:
Mä oon ollu ihan taapero kun muutettiin Porista pois mut vietin siellä monta kesää nuorempana :D Multa on Porin murre karissu jo muutama vuos sitten :D Mut ei mun tartteis kun hetkeks päästä käymään siel ni sit kyl taas puhuttais pari viikkoo murteilla :D
Kyllä mä huomaan myös että porilaistuu puhe kun siellä käy. Siis vielä entisestään :D.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
:LOL:
Mä oon ollu ihan taapero kun muutettiin Porista pois mut vietin siellä monta kesää nuorempana :D Multa on Porin murre karissu jo muutama vuos sitten :D Mut ei mun tartteis kun hetkeks päästä käymään siel ni sit kyl taas puhuttais pari viikkoo murteilla :D
Kyllä mä huomaan myös että porilaistuu puhe kun siellä käy. Siis vielä entisestään :D.
Mä oon muutenkin sellanen murrehirmu :LOL: Muutaman kerran oon Kuopiossa käyny ja arvaa vaan kun mä oon maistissa niin jopa paikalliset luulee että oon asunu siellä koko ikäni :snotty: Ja ihan täällä kotikulmallakin porukka kyselee et oot tutun näkönen mut et taida olla täältä päin :D
 

Yhteistyössä