AivanAlkuperäinen kirjoittaja :):Meilläkin vaihtui opettajat hyvin tiuhaan ala-asteella. Yläasteella oli Sola luokanvalvojana.Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Ala-asteella mm. Teppo Mattila, opettajat vaihtui aika tiuhaan jossain vaiheesssaAlkuperäinen kirjoittaja :):Mie oon vuotta vanhempi, -85 Kenen luokilla sitä on oltu?Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:-86Alkuperäinen kirjoittaja :):Kuin myös! Ootko mitä vuosimallia?Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Atalan ala-aste ja Tammerkosken yläaste.
Yläasteella en muista ollenkaan, jossain vaiheessa opettaja vaihtui äitiysloman tms. myötä. Molemmat kuitenkin opettivat matematiikkaa tai kemiaa, naisopettajia Heitä ei juuri koskaan nähnyt kun eivät opettaneet minua niin ei nimet ilmeisesti jääneet mainittavasti mieleen.
Mie asun näillä kulmilla nykyään mutta en oo kouluja täällä käynyAlkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:Huhtasuon ala-aste ja Huhtaharjun yläaste..
:wave: =)Alkuperäinen kirjoittaja plm:Keskustan ala-aste. Niitä ei varmaan olekaan muualla
Minä vuonna olit rautkallion koulussa ??Ensin Rautkallion koulu ja sen jälkeen Rekolan ala-aste.
tyttö meni sinneOsu, Valkealan kirkonkylän ala-aste ja Valkealan yläaste.
Näiltä hoodeilta :xmas:Koskelan korttelikoulu 1.-2. lk, Käpylän ala-aste 3.-6.lk, Hykkylän yläaste 7.-9.lk (tosin nimi muuttui 9.lk:lla Käpylän yläasteeksi)
Simonkallion ala-asteOrvokkitien ala-aste 1-2lk
Pähkinärinteen ala-aste 2-6lk
Hämeenkylän yläaste 7-9lk
Heja Jeppis!Choreauksen ala-aste 1-2lk
Ristikarin ala-aste 3-6lk
Pursisalmen yläaste
Nämä vuosina 86-95. Ei taida helpolla löytyä samoja käyneitä.
Poropk mainittu. Mikä vuosi?Siilitien ala-aste ja Porolahden yläaste